سرمایکس
video thumb

امکان مسافرت به آفریقای جنوبی با استفاده از بیت کوین کش از طریق Riddell Travel

با گسترش ارزهای دیجیتال، مسافرت رفتن به یک پدیده‌ی سهل و آسان مبدل گردیده است. چراکه این ارزهای دیجیتال راحتی بیشتری را در مقابل ارزهای فیات برای پرداخت های برون مرزی، انتقالات و تراکنش ها ارائه می دهند. اگر قصد دارید که از قاره‌ی آفریقا دیدن کنید، می توانید از خدمات و آژانس مسافرتی Riddell Travel استفاده کنید که بیت کوین کش را برای پرداخت هزینه‌ی خدماتش مورد پذیرش قرار می دهد.

شرکت تور آفریقای جنوبی پرداخت های بیت کوین کش را پذیرش می کند

Riddell Travel یک کسب و کار خانوادگی است که در آفریقای جنوبی واقع شده و تورهای مسافرتی را در آفریقای جنوبی و کشورهای دیگری مانند کنیا و تانزانیا سازماندهی می کند. این امور، اهدافی هستند که فرصت های بسیاری را برای بازدید از مکان های شگفت انگیزی را برای گردش و تفریح ارائه می دهند. با توجه به وب سایت Riddell Travel ، این آژانس مسافرتی در حال حاضر چندین بسته‌ی پیشنهادی را به کاربران ارائه می دهد.

علاوه بر بخشی از ساحل شرقی، شهر طلا و تور کیپ شما قادر خواهید بود از جوهانسبورگ، بزرگ ترین شهر آفریقای جنوبی نیز دیدن کنید. شما همچنین می توانید دو روز در محل بازی با وسایل نقلیه سافاری ۴ × ۴ در بخشی از طبیعت معروف جهان که در این کشور واقع شده مانند پارک ملی کروجر (Kruger) دیدن کنید، به دوربان سفر کنید و از کیپ تاون زیبای آنجا لذت ببرید.

پیشنهاد دیگری که به شما ارائه می شود، دو شب اقامت در هتل ۴ یا ۵ ستاره‌ی Sun City resort که از آن به عنوان الماس آفریقای جنوبی یاد می شود و همچنین امکان انجام فعالیت های ماجراجویانه بیشتر می باشد.. و همچنین بهترین تور آفریقا، شما را به نایروبی، کنگو، پارک ملی سرنگتی و مجمع الجزایر زنگبار در تانزانیا نیز خواهد برد.

شما همچنین می توانید با Riddell Travel سفرهای منحصر به فرد خود را برای یک سفر اختصاصی با توجه به بودجه‌ی خود ترتیب دهید. همچنین، اگر شما قصد سفر به سایر کشورهای آفریقایی مانند بوتسوانا و نامیبیا را دارید یا تمایل دارید که بخشی از اوقات خود را در نقاط ساحلی مانند جزیره موریس و سیشل در اقیانوس هند بگذرانید، این آژانس مسافرتی ترتیب این امور را برای شما خواهد داد.

این شرکت تور آفریقای جنوبی، بخشی از یک جامعه رو به رشد کسب و کارها در سراسر جهان است که بیت کوین کش را برای ارائه‌ی محصولات و خدمات خود پذیرش می کند.گفتنی است که برای دسترسی بهتر مشتریان، وب سایت این شرکت به چندین زبان از جمله آلمانی، روسی، چینی و فارسی در دسترس می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version