سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اردوغان قانون ارزهای دیجیتال را برای تائید نهایی به مجلس این کشور ارسال کرد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه پیش‌نویس قانون ارزهای دیجیتال را تائید کرده است و به زودی به مجلس جهت تائید نهایی و اجرا در این کشور ارسال خواهد شد.

رئیس جمهور اردوغان در یک کنفرانس مطبوعاتی در استانبول از برنامه‌های خود جهت مقابله با کاهش ارزش لیر ترکیه خبر داد و آن را اجرای یک مدل جدید اقتصادی معرفی کرد. بر اساس گزارش‌های شبکه‌های محلی ترکیه، اردوغان گفت که قانون ارزهای دیجیتال آماده اجرا است.

اردوغان با اشاره به تورم اخیر کشور گفت که این اتفاقات مربوط به ریاضیات نیست، بلکه یک موضوع فرآیندی است که منظور رئیس جمهور می‌تواند احتمال و پتانسیل رشد ارزش لیر در آینده باشد.

با معرفی قانون جدید ارزهای دیجیتال، اردوغان در نظر دارد ترکیه را به یکی از ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان تبدیل کند. او در صحبت از افزایش قیمت‌ها در کشور، از برنامه‌های خود برای پیگیری افرادی که هر روز چندین بار قیمت‌ها را تغییر می‌دهند خبر داد.

در ۲۳ نوامبر، دارندگان بیت‌کوین در ترکیه از سقوط سریع ارز رایج در این کشور در امان ماندند چرا که لیر ترکیه تنها در یک روز ۱۵ درصد از ارزش خودش در برابر دلار آمریکا را از دست داد. سقوط ارز رایج در ترکیه منجر به رسیدن بیت‌کوین به بالاترین رکورد خود در برابر لیر ترکیه شد. معاملات بیت‌کوین ترکیه در بایننس به ۷۲۳۳۲۹ لیر رسیده است

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version