سرمایکس
video thumb

قیمت بیت کوین به بالای ۵ هزار دلار خواهد رسید!

بر اساس گزارش‌های رسیده، قیمت بیت کوین در هفته گذشته به ۳۵۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار رسید. این قیمت در حقیقت موجب باز شدن درهای قیمت بالای چهار هزار دلار به روی این ارز دیجیتال شد، بطوریکه قیمت بیت کوین در حال حاضر به بالای ۴ هزار دلار افزایش یافته و به نظر می‌رسد این قیمت طی روزهای آتی به رقمی بین ۴۶۰۰ الی ۴۸۰۰ دلار افزایش یابد. اتریوم نیز با شکست قیمت‌های اخیر با ارقامی بین ۱۲۰ الی ۱۴۰ دلار معامله شده و در همین حال، ارز دیجیتال ریپل از مرز ۰٫۴۰۰ دلار گذشته که تصور می‌شود قیمت این ارز نیز به بالای ۰٫۴۱۵ دلار برسد.

مجموع سرمایه موجود در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین طی روزهای گذشته جهشی تند و تیز را از خود نشان داده و به بالای ۴ هزار دلار رسید. بیت کوین در حال حاضر نسبت به هفته گذشته ۵ درصد افزایش قیمت داشته و قیمت آن به آستانه ۴۲۵۰ دلار نیز رسیده است. تصور می‌شود این قیمت حتی به بالای ۴۶۰۰ دلار نیز افزایش یابد. حتی به گفته برخی کارشناسان طی هفته جاری، قیمت بیت کوین به حدود ۵ هزار دلار نیز خواهد رسید.

اما کمینه قیمت بیت کوین طی هفته جاری به احتمال زیاد همان ۴ هزار دلار خواهد بود که میانگین قیمت این ارز دیجیتال در طول این هفته به ۳۷۵۰ دلار خواهد رسید. اما اگر قیمت‌های این هفته، متوسط قیمت بیت کوین یعنی ۳۷۵۰ دلار را بشکند، قیمت این ارز دیجیتال به رقمی بین ۳۴۰۰ الی ۳۲۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم طی هفته گذشته واقعا به فاز بازار گاوی خود وارد شده و با قیمت‌هایی بین ۱۲۴، ۱۲۸ و نهایتا ۱۳۲ دلار هم معامله شد. پیش بینی می‌شود قیمت اتریوم با افزایش ۱۵ درصدی خود به ۱۵۰ دلار نیز برسد.

اما آنچه مسلم است قیمت این ارز دیجیتال هنوز با نقطه اوج خود یعنی ۱۴۲ دلار فاصله دارد. در صورتیکه این هفته قیمت اتریوم با ریزش مواجه شود، نرخ این ارز به پایین تر از ۱۳۲ دلار خواهد رسید. اما متوسط قیمت این ارز دیجیتال ۱۲۵ دلار طی هفه گذشته اعلام شده و تصور می‌شود طی این هفته به حدود ۱۵۰ دلار افزایش یابد.

قیمت Bitcoin Cash و ریپل

Bitcoin Cash در حال حاضر با قیمتی بالاتر از ۲۰۰ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. تصور می شود قیمت این ارز دیجیتال نیز با ۷ درصد افزایش قیمت به حدود ۲۰۵ دلار رسیده و حتی قیمت‌های ۲۱۰ یا ۲۱۵ دلار را نیز نجربه کند. بیت کوین SV نیز وارد فاز بازار گاوی خود شده و در حال حاضر با ارقامی بین ۱۱۲ الی ۱۱۵ دلار معامله می‌شود که تصور می‌شود قیمت این ارز دیجیتال نیز به حدود ۱۲۵ دلار افزایش یابد.

اما قیمت ریپل نیز بالاخره پس از گذشت مدتها به ۰٫۴۰۰ تا ۰٫۴۰۲ دلار رسید. پیش بینی می‌شود هر ریپل با افزایش قیمت ۱۵ درصدی خود به ۰٫۴۱۵ دلار نیز برسد. اما بیشینه قیمت این ارز دیجیتال طی روزهای آینده نهایتا به ۰٫۴۲۰ دلار خواهد رسید.

قیمت امروز سایر آلت کوین‌ها

طی روزهای اخیر بسیاری از آلت کوین‌ها افزایش قیمت ۱۵ درصدی را تجربه کردند. از جمله می‌توان به ارزهای PIVX، QTUM، LKY، DEX، NEO، REP، NEXO، XTZ، FCT و ZIL اشاره کرد. از میان تمامی این ارزها، PIVX افزایش بالای ۴۰ درصدی قیمت را تجربه کرده و قیمت امروز آن به ۰٫۹۵ دلار رسید و قیمت QTUM با افزایش ۲۲ درصدی قیمت به ۲٫۹۵ دلار افزایش یافت.

خلاصه اینکه نشانه‌های مثبت اوج گیری بازار ارزهای دیجیتال مجددا هویدا شده که پرچمدار آنها یعنی بیت کوین، امروز قیمتی بالای ۴۲۵۰ دلار داشته و پیش بینی می‌شود این قیمت طی روزهای آینده حتی به بالای ۴۶۰۰ الی ۵ هزار دلار افزایش یابد.

جدول کلی قیمت امروز ارزهای دیجیتال

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version