سرمایکس
video thumb

ادامه کمک‌های مالی فعالان ارزهای دیجیتال ؛ ویتالیک بوترین ۳۰۰ هزار دلار اهدا کرد!

کمک‌های مالی فعالان عرصه ارزهای دیجیتال مربوط به اکنون نیست. در واقع کمک‌‌های مالی نه صرفا مربوط به سال  ۲۰۱۷ است که سال رونق و رشد ارزهای دیجیتال بود نه مربوط به سال ۲۰۱۸ است که سالی ‍ از پر از رکود برای این صنعت بود. هرزمانی که این کمک‌های مالی چه با ارز فیات (ارز رسمی یک کشور) چه با ارز دیجیتال انجام می‌شود، نشان می‌دهد همه افرادی که در عرصه ارزهای دیجیتال فعال هستند صرفا به دنبال منافع شخصیشان نیستند . ویتالیک بوترین (vitalik buterin) که بنیان‌گذار ۲۴ ساله ارز اتریوم به شمار می‌آید، آخرین کمک مالی چشمگیر را از این طریق داشته است.

کمک‌های مالی کریپتو ادامه می‌یابد

در می سال ۲۰۱۸ اشتون کوچر همراه با ریپل (Ripple)، در اقدامی تحسین برانگیز ۴ میلیون دلار را به مرکز محافظت از حیوانات Ellen Wildlife Fund اهدا کرد. در ماه ژوئن، ریپل رقم سنگینی معادل ۵۰ میلیون دلار را نیز به دانشگاه‌های ایالات متحده هدیه کرده است. در پی سیل‌های ویران کننده که غرب ژاپن را در اواسط جولای تخریب کرد، بایننس (Binance) که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیاست اقدام به ارائه کمک‌های مالی به وسیله ارزهای دیجیتال نمود. آنها می‌خواستند به کسانی که تحت تأثیر این حادثه بودند کمک کنند. سپس در آگوست ریپل بازهم به کمک‌های مالی‌اش ادامه داد و به کمک مدونا، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای یتیم‌خانه مالاوی نمود.

در این هفته توانستیم کمک‌های مالی بیشتری را از سوی یکی از مشهورترین صاحبان کسب و کار در عرصه ارزهای دیجیتال مشاهده کنیم و این کمک توسط ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار ارز اتریوم (Ethereum) انجام شد. این کمک‌های مالی از موضوعات مختلف موجود در توئیتر به نتیجه رسیده است. شما می‌توانید این موضوعات را در صفحه بوترین مشاهده کنید. در اینجا به یکی از این توییت‌ها می‌پردازیم:

گلایه کاربر: مشکل اصلی ما این است که هنوز تمام وقتمان صرف شغل‌های دیگر می‌شود. حتی با کمک‌های مالی اخیر به سختی می‌توان از کل تیم به طور تمام‌وقت و حتی با کاهش شدید حقوق استفاده کرد و ماهم نمیتوانیم تیم را به جایی که مدنظرمان است برسانیم.

پاسخ بوترین: الان ۱۰۰۰ اتریوم فرستادم!

گیرنده‌ این کمک‌ها

۳۰۰۰۰۰ دلار توسط بوترین در این هفته وقف شرکت‌هایی مثل آزمایشگاه Prysmatic، Sigma Prime و ChainSafe Systems شد که همه آنها استارت آپ های حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین هستند.

سخن آخر

حتی اگر شما نسبت به کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال مشکوک باشید و حتی ویتالیک بوترین که در معرض رسوایی‌های گوناگونی بوده (مثلا زمانی که گفت با اپل مشکل دارد) را باور نکنید، به طور کلی دیدن این افرادی که در اتمسفر مشابه به دیگران کمک می‌کنند، زیباست. در روزهای پایانی ماه دسامبر قرار داریم و کریسمس از راه رسیده و علاوه بر شروع سال نو، به نظر می‌رسد کریسمس استارت ‌آپ‌های Sigma Prime Prysmatic Labs و  ChainSafe Systems نیز فرا رسیده باشد.

شما درباره کمک مالی ۳۰۰۰۰۰ دلاری بوترین در عرصه ارزهای دیجیتال چه نظری دارید؟ آیا فکر می‌کنید این کمک‌ها به استارت‌ آپ‌ها کمک می‌کند تا به اهدافشان در سال جدید برسند؟ مشتاق خواندن نظراتتان را در بخش نظرات این مطلب هستیم!

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version