سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گروه‌های دیسکورد مجموعه یوگا لبز مورد حملات هکرها قرار گرفت: بیش از ۱۴۵ اتر به سرقت رفت

بر اساس اخبار منتشر شده، گروه‌های دیسکورد مجموعه یوگا لبز (Yuga Lab’s) خالق دو تا از محبوب‌ترین توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) با نام‌های میمون‌های کسل (BAYC) و اودرساید (Otherside) است که به تازگی مورد حمله فیشینگ سازمان‌یافته قرار گرفته است که سرمایه‌گذاران به دنبال این حمله بیش از ۱۴۵ اتر (ETH) به نزدیک ۲۶۰ هزار دلار از دست داده‌اند.

این حمله فیشینگ توسط یکی از فعالان حوزه بلاک‌چین گزارش شد. بر اساس گزارش این شخص، حمله به وسیله هک حساب دیسکورد بوریس واگنر (Boris Vagner)، مدیر صفحات اجتماعی گروه یوگا لبز انجام شده است. کلاهبرداران پس از دسترسی به حساب واگنر که اختیارات مدیریتی در گروه‌های دیسکورد مجموعه یوگا لبز داشت، اقدام به ارسال لینک‌های فیشینگ کردند. متاسفانه بسیاری از کاربران این گروه‌های دیسکورد اطلاعی از این کلاهبرداری نداشتند و قربانی این حمله فیشینگ شدند.

دیسکورد یک برنامه ارتباطی رایگان است که بیشتر شبیه برنامه‌های محبوب مانند اسکایپ، Microsoft Teams ،Slack و TeamSpeak است. این برنامه دارای متن، صدا و چت ویدئویی کاربرپسند در سرورهای عمومی یا خصوصی است که هر کسی می‌تواند به‌صورت رایگان آن را نصب کند.

این فعال بلاک‌چین در پایان گزارش خود آدرس کیف پول‌هایی که NFTهای به سرقت رفته را نگه داشته است را فاش کرد. این دومین باری است که مجموعه یوگا لبز مورد حمله فیشینگ قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که یوگا لبز همچنان در پاسخ به این اتفاق واکنشی نشان نداده است. این حملات می‌توانند ضربه بزرگی به اعتبار یوگا لبز و NFTهای آن بزند.

همانطور که در خبرهای متعدد از سرمایکس گزارش شده است، کلاهبرداری‌های مرتبط به ارزهای دیجیتال بسیار افزایش یافته و بیشتر این کلاهبرداری‌ها مرتبط به حوزه توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT است. بازار NFTها به دلیل امنیت پایینی که دارند بیشتر مورد حملات هکرها قرار می‌گیرند و اگر در آینده این حوزه ایمن‌تر نشود، می‌تواند به زنگ خطری برای فعالیت این حوزه تبدیل شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version