سرمایکس
video thumb

میانگین حجم تراکنش های شبکه‌ی بیت کوین به ۳ میلیارد دلار در روز رسیده است!

بنابر اعلام سایت تحلیلی ارزهای دیجیتال Coinmetrics.io، میانگین حجم تراکنش های شبکه‌ی بیت کوین به ۳ میلیارد دلار در روز رسیده است.

روند صعودی ارزش تراکنش های روزانه بیت کوین

اطلاعات ارائه‌ شده توسط سایت تحلیلی Coinmetrics، نشان دهنده‌ی یک روند صعودی چشمگیر در ارزش دلاری حجم تراکنش ها و انتقالات بیت کوین طی ۹۰ روز گذشته است.

در روز  ۱۷ آوریل میانگین ارزش روزانه تراکنش های بیت کوین ۱٫۰۴ میلیارد دلار بود که در ۱۶ ژوئیه این مقدار به ۳٫۲۲ میلیارد دلار رسید. این روند نشان دهنده‌ی یک افزایش ۲۱۰ درصدی است.

در روز ۱۷ آوریل، میانگین ارزش روزانه تراکنش های بیت کوین ۱٫۰۴ میلیارد دلار بود که در مقایسه با رقم ۳٫۲۲ میلیارد دلاری که در تاریخ ۱۶ ژوئیه به ثبت رسید، تقریبا ۲۱۰ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین در مقایسه با اتریوم (ETH) به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که طی یک دوره مشابه ۷۷ درصد افزایش داشته است. در واقع میانگین ارزش روزانه اتریوم از ۳۷۰ میلیون دلار به ۶۵۷ میلیون دلار رسیده است. از طرف دیگر، ریپل روند صعودی کمتری را تجربه کرده و حدود ۶۱ درصد افزایش داشته است. به این ترتیب که ارزش تراکنش های روزانه ریپل از ۱۵۲٫۵ میلیون دلار در اواسط ماه آوریل به ۲۴۵٫۶ میلیون دلار در اواسط ماه ژوئیه رسیده است.

داده های سایت Coinmetrics.io نشان دهنده‌ی این است که بیت کوین میانگین روزانه ۳ میلیارد دلار را در ۱۱ ژوئیه شکسته است. در آن تاریخ، بیت کوین با قیمت ۱۱۵۰۰ دلار مبادله می شد. با این حال با سقوط ۲۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین و افت ۱۱٫۴ درصدی در یک روز و کاهش ۲۵ درصدی در یک هفته، ارزش میانگین تراکنش روزانه به طور مداوم در حال صعود است.

مفسران بر این باورند که روند نزولی قیمت بیت کوین به دلیل جبهه گرفتن دولت ایالات متحده در مقابل ارز لیبرای فیس بوک بوده است که اسن امر باعث افزایش نفوذ ارزهای دیجیتال در بخش‌ های وسیع ‌تر خواهد شد.

پیتر برندت (Peter Brandt)، یکی از معامله گران کهنه‌ کار بیت کوین، معتقد است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال می‌ تواند دچار یک اصلاح هشتاد درصدی شود. با این حال، وی عقیده دارد که بیشتر بار این اصلاح ارزش، به دوش آلت کوین‌ ها خواهد بود نه بیت کوین.

همانطور که قبلا نیز توسط کوین تلگراف گزارش شد، نرخ هش بیت کوین به طور مداوم در حال افزایش است و در آخرین گزارش به ۶۵٫۸۷EH/s رسیده بود. با این وجود، علیرغم کاهش قیمت بیت کوین، این رقم همچنان در حال افزایش است و در حال حاضر به حدود ۷۳ EH/s رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version