سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دو کوان ادعای دریافت ۲٫۷ میلیارد دلار از اکوسیستم ترا را رد کرد

دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اکوسیستم بدنام ترا (LUNA) و ترا یو‌اس‌دی (UST)، ادعای گفته شده مبنی بر برداشت ۸۰ میلیون دلار پول نقد در هر ماه به مدت سه سال را رد کرده است. در روز گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا کرده بود دو کوان قبل از سقوط اکوسیستم ترا، ماهانه ۸۰ میلیون دلار از شبکه برداشت می‌کرده است.

بعد از این ادعا، افشاگری‌های بیشتری صورت گرفت و کاربری در توییت مدعی شد که دو کوان نزدیک به سه سال (۳۳ ماه) بوده که ماهانه ۸۰ میلیون دلار برداشت می‌کرده است که در مجموع ۲٫۷ میلیارد دلار توسط دو کوان برداشت و نقد شده است. با این حال، دو کوان این ادعاها را رد کرد و به جامعه ارزهای دیجیتال توصیه کرده است که به شایعات دامن نزنند.

دو کوان اظهار داشت که برداشت ۸۰ میلیون دلار در ماه در حالی که او بیشتر توکن‌های لونا را ذخیره کرده و در ایردراپ‌ها عرضه کرده است، با هم هم‌خوانی ندارند. علاوه بر این، دو کوان مجدداً تاکید کرد که درآمد او در دو سال گذشته از حقوق ماهانه‌ رسمی ترافورم لبز (TFL) بوده است.

کوان در ادامه گفت که اشاعه دروغ در جامعه بر درد تمامی سرمایه‌گذاران توکن لونا می‌افزاید. او خاطرنشان کرد: “من چیز زیادی در مورد سقوط ترا نگفتم چرا که نمی‌خواستم نقش قربانی را بازی کنم و همچنان هم نمی‌خواهم، اما من هم بیشتر دارایی خود را در این حادثه از دست داده‌ام. من این را چندین بار گفته‌ام اما من واقعاً به پول اهمیتی نمی‌دهم.”

به نظر می‌رسد که یکی از توسعه‌دهندگان پروتکل آنچور (Anchor Protocol) که یک اکوسیستم فرعی در شبکه ترا است، به دو کوان در مورد فاندینگ ریت بالا و غیرواقعی شبکه هشدار داده بود. این توسعه‌دهنده می‌گوید که پلتفرم ترا فقط برای فاندینگ ریت ۳٫۶ درصد طراحی شده بود و می‌توانست شبکه را پایدار نگه دارد، اما درست قبل از عرضه به ۲۰ درصد تغییر کرد.

این توسعه‌دهنده به دو کوان پیشنهاد کاهش فاندینگ ریت را ارائه داده بود، اما این درخواست او در نهایت رد شد. دو کوان در حال حاضر برای شرکت در جلسه استماع مجلس کره جنوبی در اواسط ماه می احضار شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location