سرمایکس
video thumb

رکورد ۳۰ روزه بیت کوین ۷۷۰میلیارد دلار شد

حجم معاملات روزانه بیت‌ کوین بالاترین رکورد را در ۲۶ ژوئن به ثبت رساند. به هر ترتیب شاخص سطح رکورد در مرتبه حجم ماهانه باقی مانده است.

حجم ۳۰ روزه سودهای بیت کوین در بالاترین مقدار ماه ژوئن

در حالی که بیت کوین در حال پیشروی به سمت رد شدن از  رقم ۱۰۰۰۰ دلار است، حجم معاملات در مرتبه قبلی باقی مانده است.این مسئله نشان می‎‌دهد  که سیر نزولی شدید است و ارز به اندازه کافی وجود ندارد و هنوز میزان ارز کم است.

بنابر سابقه اطلاعات موجود در کوین مارکت کپ، سطح تجارت بیت کوین از ۱۷ ژوین  تا ۱۶ جولای رقم ۷۶۹٫۸ میلیارد دلار بوده است که این رقم برای یک بازه ۳۰ روزه یک رکورد به حساب می آید. به این معنی که میانگین روزانه برای این دوره ۳۰ روزه رقم ۲۵٫۶ میلیارد دلار بوده است. در مقام مقایسه باید گفت که میانگین سطح سالانه حدود ۴۲ درصد پاییین تر بوده و رقم ۱۴٫۸ میلیارد را نشان می‎دهد.

میزان سطح سودهای ماهانه که از رکورد بالای روزانه‌ای که در ۲۶ ژوئن رخ داده، بیش از ۴۵ میلیارد دلار است. پائین‌ترین میزان سطح نیز همچنین در ماه ژوئن و رقم ۱۵ میلیارد دلار بوده است. بر اساس اطلاعات سالانه و روزانه، ماه ژانویه بدترین ماه در قیمت و حجم معاملات بیت کوین بوده است. شاخص بعدی در ماه  جاری ۱۶۷٫۳ میلیارد دلار با میانگین روزانه ۵٫۴ میلیارد دلار بوده است.

علیرغم سطح رکورد کنونی در حجم ماهانه، بیت کوین با بازارسنتی فارکس که میانگین روزانه درآمد آن در سال ۲۰۱۶بیش از ۵ میلیارد دلار بود، فاصله زیادی دارد.

۱ میلیارد دلار از سودهای بیت کوین در نقص اطلاعات بیت مکس تحریف شد

لازم به ذکر است که داده‌های مربوط به کوین مارکت کپ شامل بیت مکس که بالاترین میزان حجم معاملات بیت کوین است، نمی‌باشد. بیت مکس به کاربران اجازه می‌دهد تا به تجارت حاشیه‌ای بپیوندند. به این معنی که سطح ارقام تحریف می‌شوند زیرا پلت فرم بیت مکس و یو اس دی هر دو به عنوان یک محصول جانبی و مشتق شده عمل می‌کنند.

با همه این احوال سطح کلی معامله در یک دوره ۳۰ روزه ۲۰۷٫۲ میلیارد دلار بوده که به صور مستقیم از بیت مکس مشتق شده است. جالب توجه است که در هفته گذشته مبادلات در برابر ۱۷۴٫۴ میلیون دلاری که متضرر شد، بیش از ۱ میلیارد دلار  از این موقعیت برداشت کرده‌ است.

این فشار عظیم طولانی احتمالا بر قیمت کنونی بیت کوین تأثیر می‌گذارد و باعث ضرر بیشتر دارایی‌ها می‌شود.

پس از جدال توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و استیون منوشین، رئیس بانک مرکزی ایالات متحده امریکا که در مواردی از بیت کوین انتقاد کردند، بیت کوین رکورد قیمت را شکاند.

در این خصوص، توجه دولت به لیبرا معطوف شده بود که این مسئله نیز در رشد قیمت بیت کوین بی تأثیر نبوده‌ است و این باعث عواقبی مانند نزول کلی ارزهای دیجیتالی می‌گردد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version