سرمایکس
video thumb

نووگراتز: قیمت بیت‌ کوین در سال جاری به ۲۰ هزار دلار می‌رسد

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال در مصاحبه با بلومبرگ عنوان کرد که علاقه نهادی به بیت کوین باعث می شود که قیمت این ارز قبل از پایان سال ۲۰۱۹ به ۲۰ هزار دلار برسد.

نووگراتز برای پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری، به افزایش قیمت این ارز از ابتدای سال اشاره کرد که در طی این مدت قیمت بیت کوین از ۴۰۰۰ دلار به ۱۳۵۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. وی پیش از این در اواخر ماه ژوئن پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین بین ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۴۰۰۰ دلار قرار می گیرد.

نووگراتز عنوان کرد، زمانی که دوباره علاقه به ارزهای دیجیتال افزایش یابد، این صنعت باز هم شاهد این خواهد بود که تا پایان سال ۲۰۱۹ قیمت بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار برسد.

همه چیز بر اساس پایگاه کاربران

مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مورد استیبل کوین لیبرا که متعلق به فیس بوک است و همچنین توکن TON تلگرام صحبت کرد. نووگراتز تاکید کرد که جالب ترین چیز در مورد لیبرا این است که فیس بوک بوک بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد که می توانند در ارائه آزمایشی ارز خود به آنها کمک کنند، در حالی که سخت ترین بخش هر کسب و کار جذب مشتری است. وی گفت:

در حدود دو یا سه ماه است که تلگرام در حال راه اندازی بلاک چین خود است. تلگرام بیش از ۲۱۸ میلیون کاربر دارد. بنابراین قبل از راه اندازی فیس بوک، در آزمایشی واقعی به نام تلگرام، که آنها نیز کاربران زیادی دارند، نتیجه را خواهیم دید.

نووگراتز در ماه ژوئن عنوان کرده بود که انجمن لیبرا صدها رای خواهد داشت، بنابراین توزیع خواهد شد. ممکن است غیرمتمرکز نباشد. آنها طرحی برای تمرکز زدایی در طول زمان دارند. کیف پول فیس بوک که محلی برای ذخیره پول آنها است، احتمالا بخش بزرگی از تجارت آنها است و بر اساس بلاک چین کار می کند.

عرضه عمومی اولیه گلکسی دیجیتال

گلکسی دیجیتال تائید اولیه را از سازمان مقررات مالی (FINRA) برای عرضه عمومی اولیه (IPO) جهت شرکت های ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. ایان تیلور (Ian Taylor)، رئیس خدمات مشاوره ای گلکسی دیجیتال عنوان کرد:

اکنون ما توانایی این را داریم که تامین مالی شرکت های دارایی دیجیتال و شرکت های ارائه دهنده های فناوری بلاک چین را از طریق سرمایه های خصوصی، به عرضه عمومی و فراتر از آن ارائه دهیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version