سرمایکس
video thumb

۸۳ درصد از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت‌ کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری اصلی در نظر می‌گیرند

یک مطالعه جدید نشان می دهد که همانطور که مخاطبان بیت کوین در حال افزایش است، ۸۳ درصد از سرمایه گذاران آمریکایی این دارایی دیجیتال را به عنوان یک سرمایه گذاری اصلی در نظر می گیرند.

نتیجه‌ی مطالعه‌ی Grayscale Investments که در ماه جاری منتشر شده است، نشان می‌ دهد که نگرش و باور‌های سرمایه ‌گذاران بیت ‌کوین (BTC) به‌ طور قابل توجهی با سرمایه‌ گذاران عادی همپوشانی دارد.

جمعیت شناسی سرمایه ‌گذاران عادی و سرمایه‌ گذاران بیت ‌کوین . منبع: Grayscale Investments

در حالی که سرمایه ‌گذاران بیت‌ کوین ممکن است نسبت به سرمایه ‌گذاران عادی کمی با تجربه تر و ریسک ‌پذیرتر باشند، نتیجه‌ی دیدگاه ‌های سیاسی، سطح درآمد و حرفه‌ی آنها به ‌طور مشابه و در مجموعه‌ی وسیعی از سرمایه ‌گذاران مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

علاوه بر این، این مطالعه، دیدگاهی را که در آن ادعا می ‌شود جوانان ارزهای دیجیتال را راحت ‌تر از نسل ‌های گذشته پذیرش می ‌کنند، اغراق آمیز نشان می ‌دهد، زیرا با توجه به یافته ‌های Grayscale سن متوسط سرمایه ‌گذاران بیت‌ کوین ۴۲ سال است در حالی که متوسط سن دیگر سرمایه ‌گذاران ۴۵ سال است. این گزارش به عنوان یک روند کلی عنوان می ‌کند:

بیت‌ کوین برای مخاطبان گسترده ‌ای در دسترس قرار گرفته است. سرمایه‌ گذاران هوشمند، ممکن است به‌ طور فزاینده ‌ای بیت ‌کوین را دارای ویژگی ‌های منحصر بفردی ارزیابی کنند که تنوعی فراتر از ۶۰ درصد سهام پایه و ۴۰ درصد تخصیص سبد اوراق را ارائه می دهد.

Grayscale برای نشان دادن پتانسیل تنوع با اشاره به مطالعه‌ی درون سازمانی اعلام کرد که در بازه‌ی زمانی ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹، «افزودن تنها ۵ درصد بیت‌ کوین به سبد شبیه‌ سازی شده ۶۰/۴۰ بازدهی تجمعی آن را از ۴۱٫۹ درصد به ۹۰٫۹ درصد افزایش می‌ دهد.»

یک استخر بزرگ برای استخراج بیت کوین

درحالی که ۳۶ درصد از سرمایه‌گذاران، در نظر دارند با هر نسبتی در بیت‌ کوین سرمایه ‌گذاری کنند، ۸۳ درصد از ۱۱۰۰ شرکت کننده در این نظر‌سنجی نشان دادند که به شدت علاقه ‌مند هستند با سرمایه ‌گذاری کوچک در بیت‌ کوین به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال وارد شوند.

این بدان معناست که آن‌ها قصد دارند بازده خود را بررسی کنند و در صورت به دست آوردن بازدهی کافی، سرمایه ‌گذاری خود را در آینده گسترش دهند. علاوه بر این، ۷۹ درصد از پاسخ دهندگان عنوان کردند که نسبت به پتانسیل صعود بیت ‌کوین خوش ‌بین هستند.

Grayscale با اشاره به عنوان طلای دیجیتالی بیت ‌کوین، همپوشانی میان هر دو دارایی سرمایه‌ گذاران را نیز مورد مطالعه قرار داده است. این مطالعه نشان می‌دهد که علاقه به طلا به طور قابل توجهی در میان سرمایه‌ گذاران بیت ‌کوین نسبت به سایر سرمایه‌گذاران بیشتر است. به عنوان مثال، ۶۹ درصد از سرمایه‌ گذاران بیت ‌کوین، طلا را به عنوان یک سرمایه ‌گذاری خوب در نظر می‌گیرند (آمار کل در میان دیگر سرمایه ‌گذاران ۵۵ درصد است). همچنین ۶۵ درصد از سرمایه ‌گذاران بیت ‌کوین اعلام کردند که قطعا یا احتمالا بر روی طلا سرمایه گذاری خواهند کرد (آمار کل در میان سرمایه ‌گذاران عادی ۵۱ درصد است).

این گزارش همچنین دلایل عدم تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بیت کوین را نیز مورد بررسی قرار می دهد که ۷۵ درصد از تمامی سرمایه گذاران و ۶۸ درصد از علاقه‌مندان به بیت ‌کوین، جرائم دیجیتالی را به صورت مهم ‌ترین دلیل ترس آن‌ها از بیت‌ کوین عنوان کردند. ۶۵ درصد از سرمایه گذاران و ۵۳ درصد از کسانی که علاقه مند به بیت کوین هستند، در مورد قانون گذاری اشتباه این کلاس دارایی جدید ابراز نگرانی کردند.

اکثریت قریب به اتفاق (۸۹٪) از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی عنوان کردند که منابع آموزشی بهتر باعث افزایش احتمال سرمایه گذاری در بیت کوین می شود.

نتیجه‌ی نظرسنجی CivicScience نیز نشان داده است که تنها ۲ درصد از شهروندان آمریکایی به ارز دیجیتال فیس بوک بیشتر از بیت‌ کوین اعتماد دارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version