سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱۰ ارزدیجیتال جدید به بازار بزرگ سرمایکس اضافه شد

به طور مداوم لیست ارزهای پشتیبانی شده سرمایکس در حال گسترش است و به صورت هفتگی، ۱۰ ها رمزارز جدید که توسط همراهان عزیز درخواست شده اند اضافه می شوند. این هفته نیز ۱۰ ارزدیجیتال جدید به بزرگترین بازار ارزدیجیتال کشور اضافه شده است:

BFC, CIRUS, SWASH, SKU, POSI, ORAI, OPUL, MAHA, JUP, GLQ

در حال حاضر بازار خرید ارز دیجیتال سرمایکس بیش از ۵۵۰ رمزارز را پشتیبانی می کند و در ادامه می خواهیم ۵ ارز برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

بیت فراست | Bifrost

نماد اختصاری: BFC

رتبه بازار: ۳۰۵

ارزش بازار: ۷۰,۴۷۸,۲۶۰ دلار

بیت فراست یک پلتفرم میان افزار چند زنجیره ای است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیرمتمرکز را بر بستر چندین پروتکل ایجاد کنند. بیت فراست تنها محدود به یک بلاک چین نیست و محیط جدیدی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که در آن، توسعه برنامه های مختلف غیرمتمرکز در بهترین بلاک چین ها و پروتکل ها امکان پذیر است. برنامه هایی که با استفاده از بیت فراست، مقیاس پذیری بیشتری دارند و کارمزد آنها کاهش پیدا می کند.

توکن این پلتفرم BFC نام دارد که توسعه دهندگان برای استفاده از خدمات آن را پرداخت می کنند.

سواش | Swash

Swash

نماد اختصاری: SWASH

رتبه بازار: ۷۶۸

ارزش بازار: ۹,۸۰۹,۵۶۴ دلار

ارز دیجیتال سواش اکوسیستمی از ابزارها و خدماتی است که افراد، مشاغل و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا داده ها را ادغام و منتقل کنند و با اشتراک گذاری ایمن آنها، کسب درآمد داشته باشند.

در این اکوسیستم، افراد با اشتراک گذاری داده ها و همراه با حفظ حریم خصوصی، می توانند کسب درآمد داشته باشند و کسب و کارها نیز با سواش می توانند به داده های با کیفیت و بی واسطه به روشی پایدار و سازگار دسترسی داشته باشند. توسعه دهندگان نیز می توانند سیستم های مورد نیاز خود را با دقیق ترین داده ها در این اکوسیستم ایجاد کنند.

SWASH توکن بومی این اکوسیستم است و استفاده های مختلفی در سواش از جمله توکن حاکمیتی و خرید و فروش داده ها و خدمات دارد.

پوزیشن اکسچنج | Position Exchange

نماد اختصاری: POSI

رتبه بازار: ۷۷۳

ارزش بازار: ۹,۵۵۷,۳۳۴ دلار

ارز دیجیتال پوزیشن اکسچنج یک پروتکل مالی و تجاری غیرمتمرکز است که در زنجیره هوشمند بایننس فعالیت می کند و هدف آن، پر کردن شکاف بین مردم و بازارهای دیجیتال است. این پروتکل تجارت مشتقات آسان و در دسترس را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند محصولات مشتقات رمزارز را در بلاک چین به صورت شفاف و بی واسطه، با امنیت و حریم خصوصی بالا معامله کنند.

دارندگان توکن POSI می توانند با استیک کردن توکن ها در استخر های استیکینگ، درآمد داشته باشند و در ازای آن پاداش دریافت کنند.

ژوپیتر | Jupiter

نماد اختصاری: JUP

رتبه بازار: ۷۹۵

ارزش بازار: ۸,۷۵۸,۳۹۶ دلار

هدف پروژه ارز دیجیتال ژوپیتر این است که بلاک چین را به محیطی بسیار ایمن و در دسترس برای تمام مردم تبدیل کند. ژوپیتر می خواهد تا تمام مردم بتوانند به راحتی به مزایای بلاک چین از جمله داده های کاربری خصوصی و ایمن و استفاده از برنامه های مختلف غیرمتمرکز در شبکه های عمومی و خصوصی در ایمن ترین حالت دسترسی داشته باشند. این پروژه در تلاش است تا ذخیره و انتقال داده ها در بلاک چین به امن ترین شکل ممکن انجام شود.

JUP یک توکن اتریومی و بومی این پروژه است و در فعالیت های مرتبط با داده ها کاربرد دارد.

سیرس فاندیشن | Cirus Foundation

Cirus

نماد اختصاری: CIRUS

رتبه بازار: ۹۵۷

ارزش بازار: ۴,۷۲۶,۰۷۳ دلار

ارز دیجیتال سیرس یک اکوسیستم چند لایه مبتنی بر بلاک چین است که با هدف دسترسی آسان به دنیای وب ۳٫۰ فعالیت می کند. در این پلتفرم پیشرفته و آسان برای استفاده، کاربران کنترل کاملی بر داده های خود دارند و می توانند در صورت نیاز از آن کسب درآمد داشته باشند. این پلتفرم بخش های مختلفی از جمله Cirus Device, Cirus Core Platform, و Cirus Confluence Network دارد که خدمات گسترده ای را در یک فضا گردهم آورده است و اکوسیستمی کاربردی و پیشرفته ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

پیشنهاد می کنید چه ارزهای دیگری به بازار سرمایکس اضافه شود؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location