video thumb

آیا ارزهای پایدار آینده ارزهای دیجیتال هستند؟ دوقلوهای Winklevoss این گونه فکر می‌کنند

لیست عناوین این مطلب

آیا ارزهای پایدار آینده ارزهای دیجیتال هستند؟ ذوقلوهای Winklevoss از طرفداران بیت کوین و موسسین صرافی جمینی (Gemini) اینگونه فکر می‌کنند. آنها در مصاحبه اخیرشان درباره اولین کمپین بازاریابی خود در جمینی بحث کردند.

ارزهای پایدار و جمینی

این دوقلوهای معروف بر این باورند که ارزهای دیجیتال آینده روشنی دارند اما در عین حال نیاز به قوانین با سبک بانکی در این ارزها وجود دارد تا سرمایه‌گذاران بتوانند به آن اعتماد کنند.

تایلر می‌گوید نظر ما این است که کمپانی‌هایی که بر اساس چیزهایی مانند بیت کوین شکل می‌گیرند باید قوانینی داشته باشند که متفکرانه باشد و در عین حال به این فناوری آسیبی نرساند. مردم به رویای ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند اما فقط نمی‌دانند چگونه باید وارد این عرصه شوند بدون آن که ضرر و زیانی بهشان وارد شود. ما اینجاییم که به آنها بگوییم جمینی مکانی برای همین کار است.

کمپین رونمایی شده جدید جمینی برای همین موضوع ایجاد و اینگونه نامگذاری شده: انقلاب نیازمند قانون است! (Revolution Needs Rules) دوقلوهای Winklevoss تبلیغاتی را در همه جای وال استریت انجام داده وحتی یک صفحه کامل را از نیویورک تایمز خریده اند.

ارزهای دیجیتال سال گذشته دوران نسبتا رکودی را گذراند و دوقلوها معتقدند که این ارزهای پایدار (ارزهای دیجیتال موازی با ارز فیات) نقطه روشن این رکود بودند. اتفاقا این دوقلوها ارز پایدار خودشان را نیز بر اساس پلتفرمی ب نام دلار جمینی (Gemini Dollar) ایجاد کردندکه موازی با دلار آمریکاست. این ارزهای پایدار به نظر گرایش جدیدی را در بین جامعه ارزهای دیجیتال به سمت خود کشانده چرا که نوسانات شدید ارزهای دیجیتال به نظر بزرگترین مانع رشد است.

به هرحال مانند تتر (Tether (USDT نمی‌توان گفت که آیا این ارز دیجیتال کاملا موازی با دلار است یا نه و در واقع روند آن به چه صورت است. دوقلوهای Winklevoss در مصاحبه خود توضیح دادند که حداقل ۶۰ درصد اسکناس‌های ۱۰۰ دلاری ایالات متحده در خارج از کشور نگهداری می‌شوند. آنها فکر می‌کنند این عمل می‌تواند ساده‌تر شود اگر دارندگان به جای ارزهای دلار از ارزهای پایدار استفاده کنند.

با وجود ارزهای پایدار زیادی که هست، نمی‌توان درباره همه آنها اطلاعات زیادی کسب کرد اما ارزهای تقلبی به راحتی قابل شناسایی هستند چرا که باید ارزش یکسان داشته باشند.