سرمایکس
video thumb

توکن‌های دیجیتال FTC، پیشرو در نرخ رشد قیمت

لیست عناوین این مطلب

توکن‌های دیجیتال FCT که در حقیقت نام تجاری توکن‌های شرکت Factom به حساب آمده و تاکنون اقدام به ساخت میلیون‌ها بلاک چین کرده، در ماه نوامبر و آن هم در حالیکه کلیه شرکت‌های موجود و فعال در زمینه بازار ارزهای دیجیتال در بازار خرسی و رو به افول خود به سر می‌برند، با رشد قیمت ۸۰ درصدی مواجه شده و به طور رسمی پا به بازار گاوی خود نهاده است.

توکن‌های این ارز دیجیتال در حال ححاضر در رتبه ۴۴ بازار سرمایه های دیجیتال قرار داشته که البته پیشتر تا اواسط ماه نوامبر با سقوط ارزش ۴۰۰ درصدی مواجه شده بود. اما این ارز دیجیتال مجددا طی روزهای اخیر پیشرفت قیمتی قابل توجه از خود نشان داده است.

نمودار رشد قیمت FCT:

حرکت FCT به سمت بازار گاوی تقریبا از اواسط نوامبرآغاز شد، یعنی درست در مقطعی از زمان که تمامی ارزهای دیجیتال در حال افول و سقوط گسترده قرار گرفته بودند. با اینحال، FCT موفق شد بر سقوط قیمت خود غلبه کرده و این جهش مثبت در پی انجام تغییرات موثر در پروژه این ارز دیجیتال بود.

در حقیقت می‌توان گفت سال ۲۰۱۸، سال فاکتومی‌ها بود. چرا که این شرکت توانست در سال جاری چند قرارداد همکاری با بزرگان بخش صنعت مالی نیز به امضا برساند. به عنوان مثال شرکت Equator که در زمینه ارائه خدمات مربوط به نرم افزار وام و راهکارهای مشابه فعال است، در تاریخ ۱۳ نوامبر سال جاری، به طور رسمی از همکاری خود با فاکتوم خبر داده و اعلام کرد که از این پس از بلاک چین Factom Harmony برای ارائه خدمات خود به مشتریان استفاده خواهد کرد.

گروه فاکتوم همچنین از راه اندازی وب سایت factomprotocol.org به عنوان یک پروتکل پیوستگی اطلاعات غیر متمرکز در سطح جهانی خبر داد. این وب سایت جدید همچنین حاوی مطالبی همچون فروم بحث فاکتوم است که کاربران این ارز دیجیتال می توانند به کمک آن در خصوص پروتکل و نحوه مدیریت آن با یکدیگر گفتگو کنند.

فاکتوم همچنین در تاریخ ۶ دسامبر از توسعه Factom Harmony با استفاده از پروتکل جدیدی به نام Harmony Connect خبر داد که گفته می‌شود راهی برای تعمیم ساختن بلاک چین به اپلیکیشن آن هم بدون استفاده از مدیریت ارزهای دیجیتال، کیف های پول الکترونیکی و یا نودهای شبکه‌ای است.

به گفته مسئولان فاکتوم، توکن‌های این شرکت باید پاداش بیشتری برای ساخت و حمایت زیر ساخت پروتکل توزیعی است.

لازم به ذکر است فاکتوم جزو سه ارز دیجیتالی بود که ماه گذشته از میان یکصد ارز دیجیتال دیگر رشدی صعودی داشته و قیمت توکن‌های آن حدود ۵۷ درصد رشد داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version