سرمایکس
video thumb

مدیرعامل Quinone: رشد بیت کوین در سال ۲۰۱۹ بی سابقه خواهد بود

اگرچه قیمت بیت‌ کوین در ماه‌های اخیر سقوط کرده است اما برخی همچنان بر این باورند که این رشد منفی در سال آینده کاملا معکوس خواهد شد. این که با قاطعیت برخی می‌گویند این اتفاق نمی‌افتد، اشتباه می‌کنند. بیت کوین فقط در سه روز ۱۸ درصد رشد داشته است.

رشدهای ناگهانی

ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال دنیا در کمتر از سه روز از ۳۱۸۱ دلار به ۳۷۷۶ دلار افزایش یافت و بار دیگر اثبات کرد که هیچ کس با قاطعیت نمی‌داند که بیت کوین به کجا خواهد رسید.

یکی از کسانی که به این رشد بالقوه معتقد است، مایک کایاموری (Mike Kayamori)، مدیرعامل شرکت Quinone است. Quinone، یک پلتفرم تبدیل ارزهای دیجیتال در ژاپن می‌باشد. مایک کایاموری در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلومبرگ اشاره کرد که معتقد است بیت کوین در پایان سال ۲۰۱۹ نه تنها به لحاظ قیمتی رشد خواهد کرد، بلکه به بیشترین مقدار خود در همه زمان‌ها نیز خواهد رسید. آیا مدیرعامل Quinone فقط امیدوار است یا حرف او پشتوانه ای دارد؟

چشم‌انداز سال ۲۰۱۹

آینده همیشه می‌تواند نویدبخش باشد اما سال ۲۰۱۸ برای بیت کوین اینگونه نبود. بازار ارزهای دیجیتال در این سال به معنای واقعی در تمام سال سیر نزولی و رکود داشت و ۸۰ درصد کاهش را تجربه کرد. ارزش بیت کوین سال گذشته در چنین روزهایی حدود ۲۰۰۰۰ دلار بود اما امسال بازار ارزهای دیجیتال در حال دست و پا زدن برای حفظ این عدد بالای ۳۰۰۰ دلار است.

همیشه رشد‌های مقطعی وجود داشته اما در کل، بیت کوین امسال سیر نزولی پیوسته را در بیشتر اوقات سال تجربه کرده است.

عدم وجود خلاقیت و نوآوری

کایاموری معتقد است که دلیل وضعیت کنونی، کمبود خلاقیت و نوآوری در بازار ارزهای دیجیتال است. اعتقاد او مبنی بر این که هیچ اتفاق جدیدی برای تحرک بازار وجود ندارد می‌تواند صحیح باشد. ارزش ارزهای دیجیتال با تحرک افزایش می‌یابد و خلاقیت‌های بسیار کمی در سال ۲۰۱۸ برای ایجاد محرک به منظور ادامه رشد و حرکت بازار وجود داشته است.

اما خلاقیت مد نظر در ایده کایاموری این است که صرافی‌های ژاپن در حال سازگار شدن با قوانین کشور ژاپن هستند و این کشور برای ورود بازرگانان جدید آماده است. این عامل به نظر او می‌تواند مشوق این ساگازی حداقل در کشور ژاپن باشد.

مدیرعامل همچنین می‌گوید ورود سرویس ارزهای دیجیتال فیدلیتی که توسط پلتفرم  Bakkt ارائه می‌شود همراه با دیگر محصولاتی که بر روی سرمایه‌گذار متمرکز هستند، در اوایل سال ۲۰۱۹ می‌توانند یک نیروی حرکت و تمایل جدید در سال ۲۰۱۹ بوجود آورند و مولد یک رشد سریع در بیت کوین بوده و ارزش این ارز دیجیتال را مجددا افزایش دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version