سرمایکس
video thumb

تزریق سرمایه سه میلیارد دلاری به بازار ارزهای دیجیتال

تزریق سه ملیارد دلار سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال را یکی از تحلیل گران قدیمی به نام متی گرینسپن پیش بینی کرده است. به این صورت که حداقل سه میلیارد دلار به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می شود.

سرمایه مورد نظر اکنون کجاست؟

با توجه به شواهد به نظر می رسد که این سرمایه سه میلیارد دلاری در استییل کوین ذخیره شده است. کاملا با دلیل هم این ادعا شده است زیرا گرینسپن می گوید با توجه به این که ارزش بازار تتر بیشتر از دو میلیارد دلار است و به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که بیشتر سرمایه در استیل کوین قرار دارد و این سرمایه احتمال دارد که بیت کوین بازگردد. شاید جالب باشد بدانید که خیلی از افراد که رشد نزولی بازار را دیده اند، ارز دیجیتال خود را به استیل کوین ها تبدیل کرده اند تا ضرر کمتری را متحمل بشوند.

با توجه به روند صعودی که در بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است باعث می شود تا نظریه گرینسپن این تحلیل گر قدیمی را تایید کند. زیرا با توجه به این روند صعودی جریان نقدی بازار هم فعال شده است. این مطالب توسط شرکت فلیپ ساید کریپتو هم تایید شده است و همچنین به گفته این شرکت بازار را کاملا صعودی و فعال دانسته است.

خیلی از افراد با توجه به این روند صعودی که بازار داشته است در تلاش بودند که نسبت به روند صعودی بازار کاملا بی تفاوت باشند اما باید این نکته را بگوییم که تمام معیار ها و موارد بر این مبنا است که بازار افزایشی در حال وقوع است. در واقع افراد بد بین بازار هستند که سعی دارند که نسبت به رشد بیت کوین در بازار بی تفاوت باشند اما با توجه به اتفاقات و اخبار هایی در رابطه با بیت کوین باعث شده است تا بدبین ها هم بپذیرند که بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین رو به رشد است.

تزریق سه میلیارد دلاری

تزریق سرمایه سه میلیارد دلاری به طور حتم تحولات چشم گیری در بازار ارز دیجیتال ایجاد خواهد کرد و در واقع باعث پیشرفت و روند افزایشی در بازار خواهد بود و این روند صعودی در بازار باعث می شود تا آینده روشن تر به نظر برسد. درست است که روند صعودی و افزایشی در بازار به تازگی شروع شده است و خیلی از تحلیل گران اقتصادی این روند را تایید کرده اند، اما نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم حفظ بازار و این روند افزایشی است.

در حال حاظر قیمت بیت کوین ۵۲۰۰ دلار است و در قسمت هایی کاهش اندکی داشته است اما افت بسیار شدید و ثابت ماندن قیمت بیت کوین در ۵۲۰۰ دلار هم وجود ندارد. هم اکنون قیمت بیت کوین ۵۲۰۰ دلار است و این روند صعودی همچنان ادامه دار است. البته این خبر به دست ما رسیده است که در حال حاضر چند کریپتوی برتر افت پیدا کرده اند و در روند نزولی قرار گرفته اند که این شرایط ادامه دار نخواهد بود. با توجه به تمام این مطالب اگر بخواهیم نتیجه گیری کنیم باید این مژده را بدهیم که بازار در روند افزایشی و صعودی قرار گرفته است و روز های خیلی بهتر در راه هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version