video thumb

افزایش ۸۴ درصدی قیمت بیت کوین کش که خریداران را به صف کرده است!

کاملا درست است که بیت کوین با رشد بیست درصدی مواجه شده است اما این رشد بیست درصدی در زیر سایه رشد ۸۴درصدی بیت کوین کش قرار دارد و بر همین مبنا تحلیل گران اقتصادی درجستجو دلایل افزایش بیت کوین کش هستند. اگر شما هم دنبال دلایل افزایش ۸۴ درصدی بیت کوین کش هستید و سوالتان این است که دلایل افزایش ۸۴درصدی بیت کوین کش چه می باشد؟ پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بیابید.

دلایل افزایش بیت کوین کش

یکی از دلایلی که در افزایش بیت کوین کش تاثیر داشته، ارائه موفقیت آمیز پروتکل دفتر کل ساده برای ایجاد توکن ها بر بستر بلاک چین بیت کوین کش و علاوه بر این افزایش معاملات بیت کوین کش در صرافی ها است. همچنین در سایت Bitcoin.travel در گذشته فقط از بیت کوین پشتیبانی می کرد اما اکنون برای رزرو پرواز از بیت کوین کش هم می توان استفاده کرد. اما نباید این را دلیل قاطع و قانع کننده ایی دانست زیرا به جز بیت کوین کش پنج ارز دیجیتال دیگر هم به لیست پشتیبانی اضافه شده است پس این مورد تنها دلیل افزایش بیت کوین کش نبوده است.

یکی از دیگر دلایلی که باعث افزایش بیت کوین کش شده است، بروز رسانی نقشه راه و منحصر به فرد کردن آن که باعث وسوسه جامعه در استفاده از بیت کوین کش شده است. این نکته را توجه داشته باشید که بیت کوین کش هر شش ماه یکبار به روز رسانی می شود که ماه بعدی که به روز رسانی می شود، ماه می است. در واقع این به روز رسانی شش ماهه مختص بیت کوین کش است که باعث می شود تا به روز رسانی منحصر خود را به رخ رقبا ارز های دیجیتالی خود و بیت کوین بکشاند که همه این ارز های دیجتالی به روز رسانی کندی دارند.

آیا شنور  باعث افزایش قیمت بیت کوین کش شده است؟

شنور بحث جالبی است اما امکان ندارد باعث افزایش قیمت شود. کاملا درست است که خریداران از تغییرات و به روز رسانی نرم افزار به خصوص ورورد امضاهای شنور به بیت کوین کش تمایل نشان دادند و در مقابل این تغییرات استقبال کردند اما نمی توان این نتیجه را گرفت که باعث تغییر و افزتیش قیمت ها شده است. البته شنور یکی از مزیت و ویژگی های منحصر به فرد بیت کوین کش در مقابل بیت کوین است و نمی توان آن را بی اهمییت خطاب کرد.

بهتر است که به این مورد توجه داشته باشد که امضاهای شنور باعث آزاد سازی فضای ذخیره سازی است و این ویژگی را دارد که اطلاعات تراکنش ها را به طور کامل شخصی سازی کند. یکی از مزیت هایی که امضا های شنور نسبت به امضا های قدیمی دارد این است که، در امضاهای قدیمی ارسال کننده باید هر تراکنش را امضا کند اما در امضاهای شنور مجموعه ای از ارسال کنندگان می توانند از یک امضا استفاده کنند. به همین دلیل است که از امضا های شنور استقبال ویژه ایی شد اما نمی توان شنور را تنها عامل رشد ۸۴ درصدی بیت کوین کش دانست.

بیت کوین کش و هارد فورک

با برگشت بین کوین کش به بازار باعث شد تا در بازار تغییرات و تحولات چشمگیری صورت گرفت و و باعث شد تا روند صعودی بازار صورت بگیرد. در ماه نوامبر۲۰۱۸ بیت کوین کش افت شدیدی کرد و بسیار از افراد در حوزه کریپتو شاهد مرگ بیت کوین کش بودند. دلیل سقوط قیمت بین کوین کش کمتر از شش هزار دلار، هرد فورک بوده است که باعث کاهش شدید قیمت در بازار بوده است.

بهتر است که بدانید، بیت کوین کش فورکی از بیت کوین تشکیل شده است که به دو قسمت بیت کوین ABC که معروف به بیت کوین کش است و بیت کوین SVاست. در ابتدا راه چالشی برای تصاحب بیشترین قیمت این دو دسته از بیت کوین ها وجود داشت اما اکنون مشخص است که برنده کدام است. درست است که بیت کوین SV در هفته گذشته به مدت سی درصد افزایش یافته است اما این افزایش در مقابل افزایش ۸۴ درصدی بیت کوین کش ناچیز است. همچنین باید این نکته را بدانید که نود های بیت کوین SV438نود و بیت کوین کش ۸۲۱ نود است.

علاقه قاره آسیا به بیت کوین کش

اگر بخواهیم پیدایش بیت کوین کش را بگوییم باید اشاره کنیم به کشمکش هایی که بر سر به روز رسانی سگویت ها و احتیاج به راهکار ضروری مقیاس پذیری و افزایش حجم بلاک ها پس از فورک بیت کوین به وجود آمد.

در واقع تحلیلگران این اعتقاد را دارند فضا و اکوسیستم پرداختی پیشرفته ای که آسیایی ها به وجود آوردند باعث شد تا به سمت بین کوین کش بروند در حالی که آمریکایی ها درگیر معاملات تجاری خود بودند. علاوه بر این مورد علامندان به بازار فناوری های دیجیتال به مانند کره جنوبی مسله مقیاس پذیری بسیار مهم است.

به همین دلیل با افزایش بیت کوین، طرفداران و علاقمندان بیت کوین کش خوشحال شدند و پول های خود را برای بیت کوین کش خرج کردند. با توجه به این دلیل بیت کوین کش در بازار در رتبه پنجم قرار گرفت. جالب است که به غیر از تتر و بیت کوین بقیه ارز های دیجیتالی در کشور های کره جنوبی و ژاپن در رتبه دوم و سوم در بازار بیت کوین کش قرار دارند.

نتیجه گیری

با توجه به تمام مطالب بالا و اتفاقاتی که در هفته اخیر در بازار رخ داده است در قیمت بیت کوین کش بی تاثیر نبوده است اما باید بدانید که نمی تواند همچنان دلیل دو برابر شدن بیت کوین کش باشد.

در واقع نکته کلیدی دیگر در این رابطه تاثیر دارد که پس از مصاحبه با مشتریان جدید بازار به این نکته دست پیدا کردیم.  این نکته چیزی نیست جز، نداشتن دانش کافی بسیاری از مشتریان در بازار است. جالب است که یکی از خریداران بیت کوین گفته است که اطلاع نداشته که می تواند بیت کوین را به صورت اعشاری و ساتوشی خریداری کند. همین عدم دانش کافی باعث شده است تا خریداران به سمت اسامی بروند که مشابه با نام بیت کوین هستند و قیمت کمتر دارند و این موضوع در رابطه با بیت کوین کش هم صدق می کند.

می توانیم به این صورت نتیجه گیری کرد که تمام مواردی که در این مقاله گفته است در افزایش قیمت بیت کوین کش تاثیر گذاشته است.