video thumb

معرفی ۸ افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال !

افزونه ها که به عنوان پلاگین نیز شناخته می شوند، روشی را ارائه می دهند که با یک بار کلیک می توانید به مرورگر مورد نظر خود دست پیدا کنید. گفتنی است که یک افزونه مرورگر برای فیلتر کردن کلمات توهین آمیز تا مسدود کردن تبلیغات ناخواسته وجود دارد. (یک افزونه مرورگر برنامه کامپیوتری است که عملکرد یک مرورگر وب را در برخی راه‌ها گسترش می‌دهد.) کاربران ارزهای دیجیتال نیاز خاصی به پلاگین ها دارند تا بتوانند حریم خصوصی خود را حفظ کرده، پرداخت های ارزهای دیجیتال خود را انجام دهند و قیمت های بازار را مورد بررسی قرار دهند. و برخی از مروگرها نظیر کروم، بریو، فایرفاکس، سافاری یا اپرا می توانند در این زمینه مفید واقع شوند.

حریم خصوصی و احتیاط

در حالی که پلاگین ها می توانند کارآیی و بهره وری را با خود به ارمغان بیاورند، اما به خاطر داشته باشید که شما کد شخص ثالث را در مرورگر خود نصب می کنید. مخازن پلاگین مانند کروم شبکه را دچار مشکل می سازد.لازم به ذکر است که شما باید به میزان کاربرانی که یک افزونه را بر روی سیستم خود نصب می کنند، توجه داشته باشید و از نصب پلاگین های جدید یا آزمایش نشده ای که صحت آنها مورد تائید قرار نگرفته است، اجتناب کنید.

همه‌ی پلاگین ها حفظ حریم خصوصی را برای اکثر کاربران وب، به ویژه کسانی که از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند، ارائه می دهند. اگر به تازگی یک مرورگر را نصب کرده اید، اولین افزونه ای را که باید در نظر داشته باشید، Adblock (محبوب ترین پلاگین کروم) و Privacy Badger برای مسدود کردن ردیاب هاست. این افزونه ها، تنها افزونه مرورگرهایی نیستند که این وظایف را بر عهده دارند، اما می توان گفت که از معروف ترین آنها می باشند.

افزونه‌ی کیف پول ارزهای دیجیتال

اگر شما به دنبال ثبت تراکنش ها، دسترسی به dapps و ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال هستید، به یک افزونه نیاز دارید که بتوانید مرورگر وب خود را به یک کیف پول ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. کاربران اتریوم برای همه نیازهای خود دارای یک متاماسک (Metamask) می باشند، در حالی که طرفداران بیت کوین کش دارای Badger هستند. Metamask برای کروم، فایرفاکس، اپرا، و بریو در دسترس می باشد و اجازه می دهد تا توکن های ETH و ERC20 ارسال و دریافت شوند و تعامل با DEX ها مانند Ethfinex Trustless و IDEX را کنترل می کند. کیف پول وب آن نیز می تواند به عنوان یک پلتفرم مانند Decentraland، Augur، Veil و Guesser مورد استفاده قرار گیرد.

Badger، نیز به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند توکن های BCH و SLP را که تحت پروتکل بیت کوین کش ساخته شده اند، ارسال و دریافت کنند.

پلاگین های ارائه دهنده‌ی اطلاعات بازار

Bitcoin Tab

اگر می خواهید بدون استفاده از تلفن همراه یا پر کردن فرم ها، بازار را مورد بررسی قرار دهید، Bitcoin Tab می تواند این کار را برای شما به خوبی انجام دهد. افزونه کروم از طریق Blockmodo اطلاعات را به موقع در اختیار شما قرار خواهد داد و در یک زمان کوتاه یک اسنپ‌شات از تمام آنچه که در صنعت ارزهای دیجیتال رخ داده است را به شما ارائه می دهد. سایر گزینههایی که می توانند چنین کاری را انجام دهند، Coinmarketcap ،Cryptex که شما را از قیمت سه ارز دیجیتال شما آگاه می سازد و Crypto Tracker می باشند.

و در پایان،Dissenter به وسیله Gab برای آن دسته از کاربران ارزهای دیجیتال که موافق سانسور نیستند، این امکان را فراهم می آورد تا آزادانه نظر خود را بر روی هرسایتی که مشاهده می کنند، قرار دهند.