سرمایکس
video thumb

ارائه‌ی تصویری جامع و قابل درک از بازار ارزهای دیجیتال توسط پلتفرم Coin 360 !

وب سایت هایی که مختص داده ها و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال هستند، به دلیل استفاده‌ی زیاد از اعداد، درصدها و نمودارها کسل کننده بوده و مانع ورود تازه واردان به این فضا هستند. پلتفرم هایی نظیر Coin 360 برای کاربران بیشتر قابل درک هستند، چراکه تصویری جامع و قابل درک از بازار فعلی ارزهای دیجیتال ارائه می دهند.

وب سایت Coin 360، ارزهای دیجیتال را براساس پروتکلی که بر آن مبتنی هستند، بر روی یک نقشه تعاملی مرتب می کند. هر ارز دیجیتال در یک باکس جداگانه با نماد خود نمایش داده می شود. اندازه و رنگ باکس ها، سبز یا قرمز، نشان دهنده سهم بازار و تغییر قیمت ۲۴ ساعته مربوط به هر ارز دیجیتال است.

به هنگام پیمایش یک باکس، یک پنجره دیگر با اطلاعات اضافی در مورد ارز دیجیتال ظاهر می شود که شامل یک نمودار، قیمت فعلی و حجم معاملات ۲۴ ساعته می شود. داده ها و اطلاعات بازار هر ۱۰ ثانیه، بروز می شود و شما می توانید فهرست پیگیری های خود را بین ۱۰ تا ۵۰ ارز دیجیتال یا توکن تعریف کنید.

با کلیک بر روی باکس، شما به صفحه اختصاصی ارزهای دیجیتال که نمودارهای دقیق تری برای دوره های زمانی مختلف در دسترس هستند، هدایت می شوید. همچنین در این صفحه شرح مختصری از ارز دیجیتال و سایر اطلاعات نظیر انتشار و حداکثر عرضه وجود دارد.

Coin 360، اطلاعات مشابهی را برای صرافی های ارزهای دیجیتال نیز ارائه می دهد. باکس های مربوط به صرافی های ارزهای دیجیتال، حجم معاملات روزانه را با تغییر ۲۴ ساعته نشان می دهد. پنجره اضافی نیز شامل ویژگی ها و خدمات ارائه شده توسط پلتفرم معاملاتی، کارمزدهای آن و تعداد جفت های پشتیبانی شده می باشد.

برای کسانی که دید سنتی نسبت به قیمت های متعارف و ارزش بازار ارزهای دیجیتال دارند، این وب سایت دارای یک جدول با ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است که پویا تر از سایر پلتفرم ها می باشد، چراکه می توانید تغییرات قیمت را به صورت آنی مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که Coin 360، آخرین اخبار از فضای ارزهای دیجیتال را در پایین صفحه خود را نشان می دهد. همچنین یک بخش تقویم برای اطلاع رسانی به خوانندگان در مورد رویدادهای مهم مربوط به ارزهای دیجیتال وجود دارد.

گفتنی است؛ یک منبع قابل اعتماد دیگر برای قیمت ها و ارزیابی صدها ارز دیجیتال، صفحه Bitcoin Markets می باشد که توسط Bitcoin.com ارائه شده است. این صفحه به شما اجازه می دهد که ارز دیجیتال محبوب خود را دنبال کنید و شاخص های آن را با ارزهای دیجیتال عمده و یا تعدادی از ارزهای فیات مورد مقایسه قرار دهید. همچنین، صفحه‌ی Bitcoin Charts را که شامل قیمت ها، ارزش بازار، تراکنش های روزانه، عرضه، نرخ هش، اندازه بلاک، نرخ تورم و کارمزدها برای بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین (BTC) می باشد را بررسی کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version