سرمایکس
video thumb

CNBC: شبکه‌ی لایتنینگ از دلایل جهش قیمت بیت‌ کوین است !

شبکه بیت کوین احتمالا مورد اصابت صاعقه شبکه‌ی لایتنینگ قرار گرفته است. این همان چیزی است که بعضی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال به عنوان دلیل جهش اخیر قیمت بیت کوین مطرح می کنند.

شبکه CNBC در قسمت پوشش هفته اخیر بازار ارزهای دیجیتال، میزبان چندتن از فعالان این صنعت بود تا آنچه در این صنعت پر سر و صدا می گذارد را تحلیل کند. باب لاچینو (Bob Iaccino) ، مدیر استراتژیست بازار در Path Trading Partners، به بحث در مورد دلایل دوبرابر شدن قیمت بیت کوین در سال جاری پیوست.

رالی قیمت بیت کوین تحت تاثیر شبکه‌ی لایتنینگ: معامله گر آینده

سیما مودی (Seema Mody)، مجری شبکه CNBC گفت: دو میز معاملاتی بزرگ ارزهای دیجیتال به وی گفتند معامله گرانی که در سال ۲۰۱۶ ارز دیجیتال خریداری کردند و در سال ۲۰۱۸ آن را فروخته اند، امسال دوباره به بازار بازگشته‌اند.

مودی از لاچینو پرسید که آیا شما هم این طور فکر می‌کنید؟ وی گفت:

خب این کاملا امکان پذیر است، اما من بینش مستقیمی نسبت به آینده ندارم. اما خودم به عنوان یک خریدار در حال افزایش دارایی‌های دیجیتال خود هستم. من معتقد هستم و می‌دانم که قسمتی از این اتفاق مرتبط با آغاز و به کار بستن یک برنامه به نام شبکه لایتنینگ، می باشد.

شبکه‌ی لایتنینگ راهی برای پذیرش گسترده‌ی ارزهای دیجیتال

همانطور که CCN گزارش داده، شبکه لایتنینگ یک فناوری لایه دوم است که توسعه‌دهندگان معتقدند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از آنچه در حال حاضر بلاک چین های آنها اجازه می‌دهند، بسیار مقیاس پذیرتر می ‌کند.لایتنینگ (Lightening) با ایجاد امکان تراکنش‌های برون زنجیره‌ای برای کاربرانش این امکان را فراهم می آورد تا تراکنش‌های آنی، ناشناس و با هزینه بسیار کم را انجام دهند.

لاچینو عنوان کر که این شبکه “در واقع باعث ایجاد تراکنش های کوچک برای کسانی می شود که بیت کوین را نگهداری می کنند”.

وقتی شما به شبکه ویزا (Visa) نگاه می‌کنید، می‌بینید که می‌تواند تا ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام دهد. در حالی که سطح قبلی بیت کوین انجام ۷ تراکنش در ثانیه بوده است. ولی در حال حاضر با اجرای شبکه لایتنینگ، شما می‌توانید این تراکنش‌های کوچک را خارج از شبکه‌ی بلاک چین انجام دهید واین مساله پذیرش بیت کوین را به عنوان یک ارز بسیار ساده تر می‌کند.

با وجود اینکه شبکه‌ی لایتنینگ در حال پیشرفت است، اما همچنان با پذیرش گسترده فاصله زیادی دارد. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، پیشرفت این فناوری در این رالی اخیر قیمت بیت کوین تاثیر گذار بوده است.

با این حال، قیمت بیت کوین همچنان افزایش می یابد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version