سرمایکس
video thumb

ران پل: دلار آمریکا در یک حباب قرار دارد، بیت کوین می‌ تواند جایگزین دلار شود

نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا معتقد است دلار آمریکا در یک حباب قرار دارد و بیت کوین می‌ تواند بهترین جایگزین برای دلار باشد.

ارزجو: ران پل (Ron Paul) کاندیدای سابق ریاست جمهوری و کنگره آمریکا، یکی از منتقدان همیشگی صندوق فدرال ایالات متحده و سیاست اقتصادی کشور است. این سیاستمدار لیبرال پیش از این در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال سخن گفته بود و پیشنهاد کرده بود که معاف کردن دارایی های دیجیتال از مالیات می تواند به اجتناب کردن از رکود اقتصادی برخواسته از صندوق فدرال کمک کند.

پل در یک مصاحبه جدید، بیشتر توضیح می دهد که چگونه فدرال رزرو یک حباب با دلار آمریکا ایجاد کرده است که در آستانه سقوط بزرگ قرار دارد و چگونه ممکن است بیت کوین یک جایگزین مناسب دلار باشد که بتواند خطراتی را که ارزهای دولتی برای اقتصاد جهانی بزرگ ‌تر دارد را کاهش دهد.

دلار آمریکا خود را تخریب می کند

ران پل و نظام اعتقادی حزب لیبرال او با آرمان هایی که به ایجاد ساختارهای ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین Bitcoin کمک می کنند، همسو است.. لیبرالیسم بر آزادی انتخاب، خودمختاری و شک و تردید سالم در مورد قدرت و قدرت دولت – و یا سوء استفاده از آن تأکید دارد.

این سوء ظن به فدرال رزرو، بانک مرکزی ایالات متحده هم بسط می یابد که پل می گوید کشور را به یک فاجعه روزافزون سوق می‌دهد. ران پل در یک مصاحبهٔ جدید با بخش اقتصادی مالی یاهو ادعا می کند که دلار ایالات متحده در یک “حباب” است و انتظار می رود یک بحران مالی در آینده بسیار بزرگ تر بحرانی که در با رکود بزرگ سال ۲۰۰۸ به وجود آمد، در پیش روی آمریکا قرار گرفته باشد. این. سیاستمدار می گوید که “اعتماد” در دلار آمریکا و دولت‌های مختلف ایالات متحده موجب شده است حباب بزرگ ‌تر شود.

فرض کنید یک شخص ثروتمند به شما ۱۰ هزار دلار هدیه می دهد. شما می توانید انتخاب کنید که هدیه را در چه قالبی قبول می کنید. اما یک نکته وجود دارد: شما باید هدیه را در قالبی که شما انتخاب کردید برای ۱۰ سال بدون دست زدن به آن نگه دارید. در کدام فرم و قالب این هدیه را می پذیرید؟

توئیت ران پل (RonPaul) 15 نوامبر ۲۰۱۸: او پول فیات را به یک بمب ساعتی تشبیه می‌کند که آماده است تا خود را منفجر کند.

بیت کوین می تواند جایگزین دلار شود

ران پل می ‌گوید که بیت کوین می‌ تواند جایگزینی برای ارزهای معتبر دولتی مانند دلار باشد. دلار بر اساس نوع و ماهیت طراحی اش خاصیت تورمی دارد و هر بار که فدرال رزرو پول بیشتری را چاپ کند ارزش خود دلار از دست می ‌رود و کاهش می یابد.

در حالی که بیت کوین که پس از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ طراحی شده بود، خاصیت غیر تورمی دارد. عدم تعادل ناگهانی عرضه و تقاضا بیشتر باعث افزایش قیمت دارایی دیجیتال می شود.

پل حتی بیت کوین را به حامیان خود به عنوان جایگزینی برای اهدای فیات به حمایت از خود و تلاش های سیاسی پسرش رند پیشنهاد کرده است. رند پل اولین کاندیدای ریاست جمهوری بود که حمایت های مالی با بیت کوین را از طریق بنیاد سیاسی خود در سال ۲۰۱۵ پذیرفت.

با این حال، آن دسته از بیت کوین هایی که به پل اهدا شده است، دیگر وجود ندارد. پل می گوید که در حال حاضر هیچ بیت کوینی تحت مالکیت خود ندارد و تمام کمک های مالی بیت کوینی به صورت نقدی به ارز فیات تبدیل می شود تا پرداخت صورتحساب‌ها انجام بگیرد. اما هنگامی که صورتحساب می تواند در بیت کوین پرداخت شود، ممکن است پس از آن، خطر و تأثیر جهانی فروپاشی دلار آمریکا در نهایت کاهش یابد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version