سرمایکس
video thumb

عرضه‌ی ساعت هوشمند لوکس با قابلیت کیف پول سرد بیت‌ کوین توسط کمپانی فرانک مولر!

بر اساس گزارشی از کوین تلگراف برزیل، تولیدکننده سوئیسی ساعت مچی نفیس فرانک مولر، با شرکت سرمایه گذاری دارایی های جایگزین Regal Assets به منظور عرضه‌ی ساعت ذخیره کننده بیت کوین (BTC) به نام “Encrypto” مشارکت داشته است.

علاوه بر اینکه این ساعت مچی یک شیء نفیس با قیمتی در حدود ۹٫۸۰۰ دلار تا ۵۰٫۶۰۰ دلار می باشد، به عنوان یک کیف پول سرد برای بیت کوین نیز عمل می کند. همچنین گزارش شده است که یک آدرس عمومی بر روی صفحه‌ی این ساعت مچی حک شده و دارای یک کلید خصوصی بر روی درایو USB می باشد.

به گفته این شرکت، “کیف پول ذخیره سازی سرد” غیر قابل هک می باشد.

ارول بالیان (Erol Baliyan)، مدیر منطقه ای فرانک مولر، در گزارشی از Regal Assets، در مورد این ارز دیجیتال پیشگام عنوان کرد که “بیت کوین یک طلای هزار ساله است.” وی افزود:

بیت کوین همبستگی کامل بین نوآوری و انتخاب شخصی است”.

Encrypto را می توان با استفاده از بیت کوین یا سایر روش های پرداخت سنتی خریداری کرد. همچنین، گزارش شده است که این شرکت در نظر دارد تا ساعت هایی که عملکرد مشابهی دارند نیز تولید کند که از ۵ ارز دیجیتال برتر نظیر اتر و ریپل پشتیبانی می کنند.

همانطور که در تاریخ ۲۴ ماه می گزارش شد، یکی دیگر از تولیدکننده های ساعت های دیواری و ساعت های مچی لوکس سوئیسی به نام Vacheron Constantin نیز شروع به استفاده از فناوری بلاک چین برای ساعت های خود خواهد کرد.

سایت کوین تلگراف در سال گذشته گزارش داد که Hublot، یکی دیگر از سازندگان ساعت های مچی لوکس سوئیسی نیز یک مدل نسخه محدود را به مناسبت دهمین سالگرد انتشار مقاله سفید بیت‌کوین عرضه کرد. این ساعت که Big Bang Blockchain نام دارد تنها با استفاده از بیت‌کوین خریداری می شود و فقط ۲۱۰ نسخه از آن ساخته شده است. ( کیف پول )

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version