سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رونمایی از طراحی جدید سایت سرمایکس

 

هم‌گام با رشد مجموعۀ سرمایکس و افزایش کاربران و به دنبال آن، در جهت سهولت دسترسی به امکانات سایت و بهبود پاسخ‌گویی به نیاز کاربران براساس نیازسنجی کاربران، سایت سرمایکس بازطراحی، پیاده‌سازی و اجرا شد.

22 خرداد 1402؛ طرح جدید سایت سرمایکس با هدف دسترسی راحت کاربران جهت خرید و فروش و با اضافه شدن امکانات جدید، از جمله کوتاه‌تر شدن فرایند خرید و فروش، گزارشات بیشتر کیف پول و همچنین استفاده از هویت بصری به روز و آسان، در دسترس شماست. البته امکانات جدید دیگری از جمله تالار مبادلات، تبدیل ارز به ارز (Swap) و غیره نیز در هفته‌های آتی به سرمایکس اضافه خواهد شد و اطلاع رسانی برای آن متعاقبا انجام خواهد شد.

 

سرمایکس فعالیت خود را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی از سال 1396 آغاز کرده است و تا به امروز مفتخر بودیم تا بهترین و سریعترین خدمات خرید و فروش صد‌ها ارز دیجیتال متنوع را در اختیارعلاقه‌مندان حوزه ارز‌های دیجیتال سراسر کشور قرار دهیم.

طی سالیان اخیر تیم و خانواده بزرگ سرمایکس همراه با هزاران کاربر فعال روزانه خود تغییرات و پیشرفت‌های گسترده ارز‌های دیجیتال و فناوری بلاک چین را مشاهده کرده است و هم اکنون زمان آن رسیده است که ما نیز با خدمات پیشرفته و جدید، پاسخگوی نیاز کاربران و مشتریان جدید بازار جذاب و پرنوسان ارز‌های دیجیتال باشیم.

علاوه بر ظاهر جدید و بهتر، سرمایکس در نسخه جدید از خدمات کاربردی و پیشرفته نیز رونمایی کرده است تا به شعار سرمایه‌گذاری نوین خود جامه عمل بپوشاند.

آماده تجربه جدید و منحصر به فرد استفاده از پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال کشور هستید؟

خدمات هوشمند و جدید سرمایکس در دستان شما

با ورود به سایت جدید، ظاهر ساده و جذاب جدید توجه چشمان شما را به خود جلب می‌کند. در طراحی بصری ظاهر جدید سایت تلاش کرده‌ایم تا کاربران دسترسی راحت‌تری به بخش‌های مختلف صرافی داشته باشند و تمام اطلاعات مهم را به صورت خلاصه و مفید دریافت کنند. به علاوه اینکه سرعت لود سایت سرمایکس نیز بیشتر شده و کاربران در حداقل زمان ممکن میتوانند سایت سرمایکس را باز کرده و از آن بهره مند شوند.

از برخی بخش‌های جدید صفحه اصلی سایت می‌توانیم به لیست ارز‌های برتر، داغ‌ترین‌های روز، جدیدترین و پرسودترین ارزها اشاره کنیم.

لیست کامل مهم‌ترین خدمات سرمایکس نیز در صفحه اصلی در دسترس کاربران است و می‌توانید در سریعترین زمان به بخش‌های مهم کسب درآمد، کیف پول، فروشگاه، آکادمی و مجله دسترسی داشته باشید.

 

بهبود‌ها

صفحه خرید و فروش ارز دیجیتال

با رونمایی از ظاهر جدید سرمایکس، تمام صفحات اصلی سایت تغییر کرده‌اند و در هر گوشه می‌توانید ظاهر جدید و بهبود‌ها را مشاهده کنید.

 

در این بین بهبود صفحه لیست ارز‌های دیجیتال برای ما اهمیت بسیاری داشت. در حالی که این بخش در ابتدای فعالیت سرمایکس پاسخگوی تمام نیاز‌های کاربران بود، اما طی سالیان گذشته، با بزرگتر شدن بازار ارز‌های دیجیتال و عبور لیست ارز‌های پشتیبانی شده صرافی از 700 توکن و ارز، صفحه قدیمی جوابگوی این طیف وسیع و متنوع از ارزهای دیجیتال نبود.

در راستای بهبود دسترسی و عملکرد لیست ارز‌های دیجیتال در صفحه اصلی وبسایت، فضای بیشتری به ارزهای لیست اختصاص داده شد و همچنین خلاصه‌ای از نمودار قیمتی به آنها اضافه شد. علاوه بر آن، پرسودترین، برترین، داغ‌ترین و جدیدترین ارزها نیز همواره به کاربران نمایش داده می‌شوند.

هم اکنون بارگذاری ارز‌های بیشتر نیز بسیار سریعتر انجام می‌شود و دیگر برای مشاهده ارز‌های بیشتر نیازی به صبر برای لود لیست ندارید. لیست علاقه‌مندی‌ها نیز بهبود یافته است و از این پس به راحتی می‌توانید ارز‌های دیجیتال را براساس مورد علاقه‌های خود مرتب کنید.

 

صفحه پرسش‌های متداول

در منوی صفحه اصلی همچنین بخش جدیدی به نام پرسش‌های متداول را مشاهده خواهید کرد. پرسش‌های متداول با هدف آموزش به کاربران تازه وارد و همچنین مشتریان قدیمی راه‌اندازی شده است و در این بخش در سریعترین زمان می‌توانید بدون نیاز به تماس با پشتیبانی، پاسخ بسیاری از سؤالات خود را پیدا کنید. همچنین ویدیوهای راهنمای نحوه کار با سایت جدید مانند آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت نیز در این بخش قرار میگیرد.

در صورتی که پاسخ سؤال خود را در این بخش مشاهده نکردید، می‌توانید در هر زمانی به صورت تلفنی، تیکتی و چت آنلاین با تیم پشتیبانی حرفه‌ای سرمایکس در تماس باشید.

 

پنل کاربری جدید، پاسخگوی سریع تمام نیاز‌های شما

با توجه به اینکه معاملات از طریق پنل کاربری انجام می‌شود و اکثر زمان کاربران در این بخش صرف می‌شود، تیم طراحی و توسعه سرمایکس توجه ویژه‌ای به این بخش داشته است و تلاش کرده‌ایم تا در تمامی قسمت‌ها بهبودهای کاربردی و مفید را اعمال کنیم.

در ابتدا، ورود به حساب کاربری بسیار ساده‌تر شده است و گزینه‌های اضافی و شلوغ‌کننده از این صفحه حذف شده‌اند. در صورتی که شماره تماس وارد شده شما در سایت ثبت نشده باشد، به صورت خودکار به روند ثبت نام منتقل می‌شوید. بنابراین در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود و نیازی به ورود به بخش جداگانه‌ای برای ثبت نام ندارید.

به علاوه اینکه ورود به سایت بسیار آسان‌تر شده و شما خیلی راحت و سریع به صفحه پیشخوان سرمایکس وارد خواهید شد.

همچنین فرایند خرید و فروش کوتاه تر شده و کاربر میتواند اطلاعات کاملی از هزینه انتقال شبکه، تخفیف و غیره را هنگام خرید یا فروش مشاهده نماید.

با ورود به پنل کاربری، تمام اطلاعات مهم حساب شما در پیشخوان قابل مشاهده است. پیشخوان جدید خلاصه‌ای از اطلاعات مهم را به کاربران نمایش می‌دهد و اطلاع‌رسانی‌ها، مجموع کل دارایی‌ها، آخرین تراکنش‌ها و تیکت‌های پشتیبانی از جمله مهم‌ترین بخش‌های این صفحه هستند. بنابراین به راحتی می‌توانید آخرین فعالیت‌ها و وضعیت کلی حساب خود را در پیشخوان پنل کاربری جدید بررسی کنید.

در بخش پورتفولیو نیز تغییراتی داشتیم و موجودی کیف پول داخلی و بلاک چینی واضح‌تر به کاربران نمایش داده می‌شود. علاوه بر آن، جزئیات بیشتری از موجودی کیف پول‌ها به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید سهم هر ارز از موجودی کل کیف پول را مشاهده کنید.

منوی پیشخوان پنل کاربری در راستای سهولت دسترسی کاربران قدیمی که به پنل پیشخوان قبلی عادت داشته اند، کمترین تغییر و جا به جایی را به خود دیده است و همان منوی همیشگی را با ظاهری بهتر مشاهده خواهید کرد.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان از جمله دیگر بخش‌های پرطرفدار صرافی سرمایکس است که تغییرات و بهبود‌هایی را به خود دیده است. این باشگاه هم اکنون به نام سرمایکس کلاب شناخته می‌شود و کاربران در آن علاوه بر دریافت کدتخفیف خرید ارز، می‌توانند به طیف گسترده‌ای از تخفیف کالا و خدمات برندهای دیگر مانند گردونه شانس، تخفیف خرید دوره‌های ورزشی، خرید گل و قهوه دسترسی داشته باشند.

به مرور زمان، خدمات سرمایکس کلاب بیشتر و بهتر می‌شود و کاربران و همراهان قدیمی سرمایکس می‌توانند مطمئن باشند که غافلگیری‌های بزرگی را برای آن‌ها تدارک دیده‌ایم.

بهبود‌های آورده شده تنها چند مورد از مهم‌ترین‌ها بودند و تقریباً تمامی بخش‌های صرافی سرمایکس شامل تغییراتی در راستای بهبود تعامل کاربران و نیاز‌های آن‌ها شده‌اند. همانطور که اشاره شد، ظاهر نوین سرمایکس بخش‌ها و خدمات جدیدی را نیز به همراه داشته است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

خدمات جدید در آینده خیلی نزدیک


سرمایکس قصد دارد تا در هفته های آتی خدمات بسیار کاربردی و ارزشمندی به سرویسهای خود اضافه کند. مهمترین این خدمات شامل تالار مبادلات (سرویس P2P) و تبادل ارز (Swap) هستند که در زیر به بخشی از این خدمات خواهیم پرداخت.


 تالار مبادلات

صرافی سرمایکس از زمان راه‌اندازی تا به امروز به عنوان یک صرافی OTC (فروشگاهی) فعالیت می‌کرد و کاربران معاملات خود را بدون واسطه و به شکل مستقیم با سرمایکس انجام می‌دادند. در حالی که این روش سرعت بالایی داشت و از نوسانات قیمتی در خرید‌های بزرگ جلوگیری می‌کرد، اما همچنان برخی کاربران برای خرید‌های خرد ترجیح می‌دهند تا از روش P2P (بازار معاملاتی) استفاده کنند و با دیگر کاربران معاملات خود را انجام دهند.

در راستای پاسخ به این نیاز، سرمایکس تالار مبادلات اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده است و بنابراین شما با ثبت نام در صرافی سرمایکس، به هر دو خدمات OTC و P2P دسترسی خواهید داشت و می‌توانید براساس نیاز خود بدون محدودیت از هرکدام استفاده کنید.

تالار مبادلات سرمایکس از پیشرفته‌ترین امکانات بهره‌مند است و امنیت حداکثری را در هنگام معاملات به کاربران ارائه می‌دهد. تالار مبادلات به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است و مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای این بخش هستیم.

 

کیف پول پیشرفته

کیف پول سرمایکس تغییرات بزرگی را به خود دیده است و با ارتقا زیرساخت‌ها، علاوه بر بهبود کلی عملکرد این امکان برای کاربران فراهم شده است تا تمام ارز‌ها و دارایی‌های صرافی و تالار مبادلات را در یک بخش واحد نگهداری کنند.

بنابراین، شما برای استفاده از تالار مبادلات به ایجاد کیف پول‌های جدید نیازی ندارید و می‌توانید از همان کیف پول همیشگی خود برای انجام سفارشات جدید استفاده کنید. تغییرات و بهبود‌های کیف پول سرمایکس، پیچیدگی معاملات را در پنل جدید کاهش می‌دهد و تجربه خوبی از خرید و فروش ارز دیجیتال به هر دو شکل OTC و P2P برای شما رقم می‌زند.

 

تبادل ارز

مدت کمی از معرفی بخش جدید تبادل ارز می‌گذرد و ظاهر نوین سرمایکس بهانه‌ای شد تا خدمات این بخش را نیز بهبود بخشیم. در بخش تبادل ارز علاوه بر بهبود‌های ظاهری، تلاش شده است تا از پیچیدگی فرآیند کاسته شود و با ارائه نکات و راهنمایی‌های دقیق، کاربران جدید نیز بتوانند به راحتی از خدمات تبادل ارز استفاده کنند.

تبادل ارز برای تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر بسیار کاربردی خواهد بود و به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند.

 

واریز دلاری

علاوه بر واریز سریع و استفاده آنی از موجودی ریالی در سرمایکس، در سایت جدید کاربران این امکان را خواهند داشت تا از درگاه پرفکت مانی واریز دلاری نیز انجام دهند و ارز‌های دیجیتال خود را با دلار و دیگر ارز‌های پرفکت مانی خریداری کنند.

خرید و فروش دلار و ووچر پرفکت مانی نیز در بازار سرمایکس امکان‌پذیر است و در هر زمان می‌توانید دارایی‌های ریالی خود را به پرفکت مانی یا برعکس تبدیل کنید.

 

 

با شما بهتر می‌شویم

تقریباً تمامی تغییرات و بهبود‌های اعمال شده در نتیجه دریافت بازخورد‌ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات کاربران بوده است و افتخار می‌کنیم که با ظاهر جدید، پاسخگوی نیاز کاربران و همراهان همیشگی سرمایکس هستیم.

طبیعی است که ظاهر نوین تنها آغازی بر اتفاقات بزرگ و هیجان‌انگیز جدید است. مسیری پرچالش که مطمئن هستیم به کمک و همراهی شما می‌توانیم از موانع آن عبور کنیم و خدمات پیشرفته معاملات ارز‌های دیجیتال را در اختیار علاقه مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و جهانی قرار دهیم.

خوشحال می‌شویم نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما را نسبت به تغییرات و بهبود‌های جدید سرمایکس بشنویم؛ جهت انتقال پیام خود، در هر ساعت هفته می‌توانید از پشتیبانی آنلاین، تیکتی و چت آنلاین استفاده کنید.

منتظر خبرهای بزرگتر باشید...

 

 

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version