سرمایکس
video thumb

خدمات اولین صرافی ارز دیجیتال ژاپن به سرمایه گذاران مؤسسه‌ای

اولین صرافی ارز دیجیتال که زیر نظر یک بانک قرار دارد راه بیت کوین (BTC)، ریپل (XRP) و اتریوم (Ethereum) را به جیب ‌های گشاد موسسات سرمایه گذاری باز کرد

ارزجو: اولین صرافی ارز دیجیتال متعلق به یک بانک، تصمیم دارد خدمات خود را از خرده فروشان، به سرمایه گذاران موسسه ای گسترش دهد.

بانک اس ‌بی ‌آی هولدینگز (SBI Holdings) در ژاپن کار صرافی خود یعنی وی‌ سی ‌ترید (VCTRADE) را از معامله با خرده فروشان و ارائه ۴ ارز دیجیتال از جمله ریپل، بیت کوین، بیت کوین کش و اتر آغاز کرد. این صرافی تصمیم دارد که بیت کوین کش را در ماه ژوئن از لیست خود حذف کند.

با این حال در این هفته سخنگوی SBIVC به کوین تلگراف (Cointelegraph) گفت که این صرافی تصمیم دارد دایره تمرکز خود را گسترش دهد.

«در حال حاضر این صرافی خدمات خود را تنها به مشتریان خرده‌پا اختصاص داده است. پس از لحاظ کردن قوانین مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم که در برنامه خود قرار داده ایم، تمام برنامه های ما به مرحله پایانی رسیده و تصمیم داریم قدمی به جلو برداریم و شروع به ارائه خدمات به موسسات سرمایه گذاری کنیم.»

اس ‌بی ‌آی هولدینگز، لیست بلند بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله کارگزاری و سرمایه گذاری بانکی به صرافی های خارجی.

این شرکت بزرگ مالی ژاپنی در ژانویه ۲۰۱۶ بر روی ریپل سرمایه گذاری کرد. در ماه آوریل اعلام کرد که یوشیتاکا کیتائو (yoshitaka kitao) نماینده ارشد و مدیرعامل اس ‌بی ‌آی هولدینگز، به این کمپانی تکنولوژی پیوسته و به یکی از مدیران آن تبدیل شده است.

در همان ماه بر اساس کوین تلگراف ژاپن، اس ‌بی ‌آی هولدینگز گزارش کرد که کمپانی ارز دیجیتال این شرکت که با عنوان ارز دیجیتال SBI شناخته می شود سودی در حدود ۳۶۰ میلیون ین ژاپن یعنی ۳/۲ میلیون دلار از ماه آوریل ۲۰۱۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹ به دست می‌آورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version