سرمایکس
video thumb

هر آن‌چیزی که از True USD باید بدانید

True USD : فلسفه‌های فراوانی برای پیدایش ارزهای دیجیتالی در جهان وجود دارد که انسان‌ها مطرح کرده‌اند اما اصلی‌ترین و قطعی‌ترین فلسفه این است که ارزهای دیجیتال جایگزینی مناسب برای ارزهای فیزیکی همچون دلار و یورو شوند. البته برخی از اقتصاددان‌ها فکر می‌کنند که چنین جایگزینی ای غیرممکن است اما روند صعودی خرید و فروش ارز دیجیتال و آگاهی مردم نسبت به آنها نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال نمایش خوبی را از خود نشان داده اند. البته حتی تعصبی‌ترین طرفداران ارزهای دیجیتال هم در زندگی خود مجبور به استفاده از ارزهای فیزیکی هستند زیرا تنها در جاهای کمی از دنیا می‌توان ارزدیجیتال را به عنوان یک ارز مصرفی در زندگی دانست. با اینکه می‌توان از ارزهای دیجیتال که رمزنگاری‌های پایداری دارند به عنوان ارز مورد اعتماد بانک‌ها استفاده کرد اما هنوز جامعه به درک دقیقی از چنین ارزهایی نرسیده است و نمی‌تواند اعتماد کاملی نسبت به آن داشته باشد.

حال در چنین وضعیتی جامعه می‌خواهد که ارزهای رمزنگاری شده‌ی خود را با سیستم‌های بانکی ترکیب کند و نوعی ارز را به وجود بیاورد که علاوه بر رمزنگاری غیرمتمرکز آن، از قیمت ثابتی برخوردار است که تغییر نمی‌کند و هم در دنیای‌ واقعی و هم در دنیای مجازی کاربرد دارد.

معرفی سکه‌های پایدار

معمولا زمانی که در ارزهای دیجیتال درحال تحقیق هستید، مشاهده می‌کنید که قیمت ارزهایی همچون قیمت بیت کوین ناگهان به طور عجیبی بالا می‌رود یا به کف قیمت خود می‌رسد که برای شما ترس و استرسی ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی توسعه دهندگان سعی کردند ارزهای پایداری را بر روی بلاک‌چین ایجاد کنند که پشتوانه‌ی آنها نفت و منابع غنی است. همین منابع باعث می‌شود که ارز پایدار قیمتی ثابت را دانبال کند و تحت‌ تاثیر موج‌های ارزهای دیجیتال قرار نگیرد.

برای مثال یکی از این ارزها تتر یا به اختصار USDT است که همگی آن را دلار دیجیتال می‌شناسند. دلیل این نوع شناخت و معروفیت این است که پشتوانه‌ی چنین ارزی دلار آمریکا است و براساس قیمت دلار آمریکا، کم و زیاد می‌شود. البته نمودار صعودی و نزولی این نوع ارزها چندان کم و بالا نیست و قیمت ثابتی را دنبال می‌کند. تتر بر اساس همان قیمت دلار در خرید و فروش‌های اینترنتی نقش دارد و  می‌تواند به کاربرها کمک کند.

در زمانی که همگی سعی داشتند اعتماد کاملی نسبت به تتر داشته باشند، خبری درمورد پشتیبانی‌های آن پخش شد که عملا بر روی امنیت و قیمت آن تاثیر داشت و همین باعث شد که اعتماد کاربرها کمتر شود. در چنین زمانی ارز دیگری به نام True USD معرفی شد که مشکل اعتماد بین کاربرها را حل کرده بود و علاوه بر اهمیت به معظل کاربرها، نهایت سعی خود را می‌کرد که به بالاترین استاندارد در سطح خود برسد.

عملکرد True USD

توسعه‌دهندگان True USD شعار می‌دهند که به دنبال پشتبیانی هیچ نوع بانکی نیستند و تنها سکه ای را می‌خواهند که پایدار باشد و همینطور الگوریتم خاصی را برای خودش دنبال کند. True USD منابع مالی خود را که در واقع سرمایه‌های شما هستند را در یک جای خاص مانند دیگر سکه‌های پایدار ذخیره نمی‌کند و با توجه به قراردادی که با شرکت‌ها بسته است، منابع مالی در چندین جای مختلف ذخیره می‌کند و هر ماه جهت اعتماد کاربران، حسابرسی‌ها و آمار دقیقی از منابع مالی را بیان می‌کند. همین باعث می‌شود که کاربرها اعتماد کاملی به این ارز داشته باشند و بتوانند بر روی ان سرمایه‌گذاری انجام دهند.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

زمانی که شما می‌خواهید این ارز را برای خود تهیه کنید، ابتدا باید مقدار مبلغ خود را به شرکتی که True USD در آن شریک است ارسال کنید و منتظر تاییدیه از سوی آن شرکت برای خود ارز بمانید. زمانی که ارزتان به تایید‌نهایی رسید، APL برای شما تهیه می‌شود که یک نوع قرارداد هوشمند است که به شما می‌گوید که چنین مقداری از True USD را دریافت کرده اید.

کاربرانی که این ارز را تهیه کرده اند می‌توانند کارهای زیادی را با این ارز انجام دهند. می‌توانند آن را نگه دارند و کارهای مختلفی انجام دهند اما مهم‌ترین کاری که با سکه‌های پایدار انجام می‌شود این است که شخص زمانی که می‌بیند بیت‌کوین درحال افت است، تمام دارایی اش را به تتر یا True USD تبدیل می‌کند زیرا این ارزها قیمت ثابتی دارند و معمولا تغییر نمی‌کنند و مانند همان دلار می‌مانند.

استفاده از True USD

این پلتفرم برنامه‌های خاصی را برای مبادلات ارزی در دنیای دیجیتال دارد و چندین راه خود را در بلاک‌چین پیاده‌سازی کرده است اما جالب است بدانید که بزرگترین هدف True USD این است که یک جایگزین مناسب در برابر تتر و دلار آمریکا در دنیای دیجیتال شود که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند. درحال حاضر می‌توان از طریق بتفنیکس، تتر خود را تبدیل به TUSD کرده و  آن را نگه دارید. ­

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version