video thumb

آشنایی با کیف پول موبایل Mycelium

پشتیبانی از ارز: بیت کوین

سیستم عامل های قابل استفاده: اندروید و iOS

بیت کوین
این کیف پول توسط یک تیم بزرگ توسعه فعال پشتیبانی می شود که به طور مداوم به روز رسانی می شود و باگ های امنیتی قبلی آن برطرف می شود.
اندروید پلتفرم اصلی این کیف پول است، هرچند تیم Mycelium کارت هایی را ارائه داده است که می تواند مانند یک کیف پول سرد عمل کند.

سرویس های دیگر Mycelium:

Mycelium Gear (1

)
با استفاده از MyceliumGear شما می توانید:

  • ایجاد درگاه پرداخت بیت کوین که به صورت رایگان با یک api قابل استفاده است و مستقیما پول را به کیف پول شما واریز می کند.
  • تضمین امنیت تراکنش ها
  • ایجاد سیستم پرداخت اتوماتیک که پرداخت ها را در بازه زمانی مشخصی که برای آن تعیین می کنید، انجام می دهد.

۲) Mycelium Swish

)

با Mycelium Swish می توانید فرایندهای سفارش و پرداخت در رستوران ها و کافه ها را به صورت خودکار انجام دهید. Mycelium Swish به شما کمک می کند در هزینه های رستوران یا کافه خود صرفه جویی کنید و مشتریان خود راضی نگه دارید.

۳) Mycelium Card

آشنایی با کیف پول موبایل Mycelium

)

کارت Mycelium به نوعی ذخیره کننده بیت کوین است. این کارت مجهز به صفحه نمایش،صفحه کلید و باتری است و می توانید از آن برای انجام تراکنش های خود استفاده کنید. با وصل کردن این کارت توسط رابط مخصوص بخ کامپیوتر می توانید این کارت را شارژ کنید و یا تراکنش های خود را انجام دهید.

۴) Mycelium Entropy

آشنایی با کیف پول موبایل Mycelium

)

Mycelium Entropy به توعی یک کیف پول USB کوچک است که با استفاده از سخت افزار خاصی قادر به چاپ کیف پول های کاغذی بیت کوین است.

کیف پول کاغذی فقط در ۲ مرحله ایجاد می شود:

۱٫Mycelium Entropy را به یک چاپگر دارای پورت usb متصل کنید.
۲٫گزینه چاپ را انتخاب کنید.

در حال حاضر قابلیت کیف پول بیت کوین موبایل Mycelium بیشترین استفاده را در بین سرویس های دیگر این شرکت دارد. استفاده از این کیف پول نرم افزاری برای دریافت و ارسال بیت کوین بسیار راحت است.

برای دانلود کیف پول بیت کوین اندروید خود از Mycelium می توانید به این لینک ) مراجعه فرمایید.