سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

با فناوری بلاک چین هر کسی می‌تواند بانک خودش باشد

شبکه بلاک چین به هر کسی اجازه می‌دهد که سکه‌های خودش را نگهداری کند. یک شبکه بلاک چین جدید از سرعت تراکنش‌های بیت کوینی فراتر رفته و به استفاده کنندگان از ارز دیجیتال این فرصت را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را به راحتی به یکدیگر تبدیل کنند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس: شبکه مینتر (Minter) به منظور کاستن از مدت زمانی که برای انجام تراکنش‌ها در سطح بلاک چین لازم است ادعا می‌کند که در عرض ۵ ثانیه این تراکنش‌ها را انجام می‌دهد و این به آن معنی است که هزاران تراکنش در عرض چند ثانیه انجام می‌شود بدون آنکه وقتی تلف شود یا احتیاج به تأیید بیشتری باشد.

مینتر امیدوار است که در این زمینه پیشرو باشد و در این رقابت بتواند با دادن فرصت‌هایی به تمام اشخاص برای خریداری و دادوستد با ارزهای دیجیتال خود و قیمت گذاری بر روی آن گوی سبقت را از رقبا برباید.

این استارت‌آپ ادعا می‌کند که همه این کارها با پرداخت ۰/۰۱ دلار از طرف مشتری قابل انجام است و این شرکت امیدوار است که بتواند خدماتش را از طریق گروهی بزرگ از کاربران و سرمایه گذاران که علاقه‌مند به سرمایه گذاری برای کمک به پیشرفت این پلتفرم هستند، گسترش دهد.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

سه هدف اصلی

سازندگان مینتر می‌گویند که این شبکه را با اهداف بلندمدتی ساخته‌اند. اولاً این شبکه تمایل دارد به کاربران این اطمینان را بدهد که به ارزهای دیجیتال به راحتی دسترسی خواهند داشت و روزانه می‌توانند از آنها استفاده کنند این کمپانی همچنین با این شعار که هر کسی می‌تواند بانک خودش باشد، به این معنی که هر کس می‌تواند ارزهای خودش را مدیریت و سازماندهی کند، به پیش آمده است. همچنین مینتر اعتقاد دارد که هر سکه‌ای باید این امکان را به مشتری بدهد که به سرعت و بدون اتلاف وقت به پول نقد تبدیل شود.

مینتر در حال حاضر به عنوان مرکز پرداخت فوری بلاک چین (BIP) شناخته می‌شود. این استارت‌آپ ادعا می‌کند علاوه بر اینکه نسبت به رقبای خود دارای مزیت‌های بیشتری است پتانسیل متمایز سازی خود نسبت به دیگر مؤسسات مالی را نیز دارد. در حالی که کمیسیون پرداختی مؤسسات قدیمی مانند پی پال (Paypal) و بانک‌ها بین ۵ تا ۱۰ درصد است، مینتر می‌گوید که هزینه‌های نقل و انتقال و تبدیل ارزها در این استارت آپ ۰/۰۱ دلار و یا گاهی رایگان است. در حالی که نقل و انتقال در بانک‌ها ممکن است چندین روز به طول انجامد ولی با راه حل‌های پرداختی این استارت‌ها تنها در ۵ ثانیه می‌توانید نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید و در حالی که قیمت اتریوم (Etherium) و بیت کوین (Bitcoin) برای استفاده به وسیله موبایل مناسب نیستند ولی استفاده از پلتفرم مینتر با موبایل نیز امکان‌پذیر است.

بیت کوین ارزهای دیجیتال

همکاری با تلگرام

این بلاک چین به تازگی اعلام کرده است که در حال ادغام شدن با شبکه آزاد تلگرام است تا کاربران بیشتری بتوانند سکه‌های خودشان را از طریق این بلاک چین تلگرام (TON) مورد نقل و انتقال قرار دهند. با این سرویس که تلگرام قصد راه اندازی آن را دارد، کاربران مینتر می‌توانند از طریق تلگرام نقل و انتقالات خود را در شبکه لایتینگ (Lighting) انجام دهند.

این آخرین اخبار در مورد همکاری مینتر و تلگرام بود. استفاده کنندگان اولیه از شبکه بلاک چین می‌توانند از طریقه پاسپورت تلگرامی که برایشان صادر می‌شود در چندین دقیقه همانطور که در وبلاگ رسمی تلگرام اعلام شده است نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

وقتی که مینتر به طور رسمی کار خود را در این زمینه آغاز کرد، این پلتفرم قصد دارد بزرگ‌ترین سورپرایز تاریخ تلگرام را برای کاربرانی که قبل از ۳۱ اکتبر در این پلتفرم ثبت نام کرده باشند، ارائه دهد. آنها می‌توانند BIP و دیگر سکه‌های مربوط به مینتر را که تقریباً معادل ۱۰۰۰ بیت کوین ارزش دارد، دریافت کنند. ضمناً، این پروژه ۲۵ درصد سود بیشتر برای همه کاربرانی که تا ساعت ۱۹ تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ که میزان موجودی خود را افزایش داده باشند، ارائه می‌دهد.

مینتر در توضیحاتش می‌گوید که استفاده از استارت آپ تلگرام (TON) بسیار هیجان‌انگیز است زیرا مؤسسانش پاول و نیکولای دوروف طرفدار آزادی و استقلال هستند. خرید و فروش ارز دیجیتال

سازندگان این استارت‌آپ به توسعه دهندگان دیگر نیز اجازه همکاری می‌دهند تا اپلیکیشن‌های دیگری ساخته شود و به پلتفرم کمک کنند که پیشرفت بیشتری داشته باشد.

در این روش از نام کاربری به عنوان آدرس استفاده می‌شود یعنی کاربران ارزهای دیجیتال دیگر لزومی ندارد حروف و اعداد طولانی را برای انجام تراکنش‌ها به حافظه خود بسپارند. در ضمن این سیستم پرداخت، در آینده با سیستم‌های پرداخت دیگر مانند اپل پی (Apple Pay) و اندروید پی (Android pay) هماهنگ خواهد بود. مینتر امیدوار است که استفاده از BIP تدریجاً در طی ۷ سال در میان کاربران رایج شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location