سرمایکس
video thumb

از کجا و چگونه Cardano بخریم؟

ارز (cardano (ada برای نقل و انتقال پول‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. تراکنش هایی که از طریق این ارز انجام میشوند سریع و مستقیم بوده و امنیت آنها تضمین شده است. از این رو، گفته شده که این ارز نقش تعیین کننده ای را در آینده ارزهای دیجیتال بر عهده خواهد داشت. 

ارز رمزنگاری

اول از همه…

برای شروع فعالیت با این پلتفورم و انجام معاملات مالی، در ابتدا لازم است یکی از ارزهای بیت کوین یا اتریوم را از صرافی خریداری نمایید. برای مثال میتوانید اول از وبسایت کوین بیس اتریوم تهیه کنید. پس از تکمیل این مرحله نوبت به خرید ADA از وبسایت بایننس میرسد. در صورتی که از قبل اتریوم دارید هم میتوانید از مرحله اول صرف نظر کنید و مستقیما وارد مرحله خرید از بایننس بشوید.

این ارز را با استفاده از بیت کوین هم میتوانید بخرید. اما چون انتقال آن از یک صرافی به صرافی دیگر خیلی طول میکشد، توصیه میشود از اتریوم استفاده کنید تا ظرف چند دقیقه انتقال تکمیل شود.

طریقه ثبت‌نام در بایننس

بایننس Binance یکی از صرافی‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال به حساب می آید. معمولا، این صرافی کارمزد کمتری را بابت تراکنش‌های خود دریافت میکند و آن طور که از شواهد پیداست تاکنون مشکلات زیادی در این بخش وجود نداشته و پشتیبانی آن در زمینه پاسخ به سوالات و مشکلات فعال بوده است.

برای استفاده از پلتفورم بایننس می توان دو روش ساده و پیشرفته را به کار گرفت. در این مقاله، بیشتر به معرفی امکانات مرتبط با روش ساده میپردازیم. تنها تفاوت عمده ای که میان این دو روش وجود دارد این است: در حالت پیشرفته امکان انجام تحلیل‌های تکنیکال دقیق‌تری وجود دارد.

واریز اتریوم به بایننس

پس از ثبت نام در بایننس، وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت بالا سمت راست، چند منو وجود دارد. در قسمت Funds روی گزینه Deposits Withdrawals کلیک کنید. در این قسمت می توانید موجودی خود را مشاهده نمایید. (یعنی سکه هایی که از بایننس خریداری شده، به علاوه سکه هایی که از آدرسهای دیگر دریافت کرده اید)

خب، برای ارسال اتریوم های خریداری شده از Coinbase یا Gemini و ارسال آن به Binance، باید یک آدرس مرتبط با اتریوم داشته باشید که از طریق این صفحه میتوانید آن را پیدا کنید.

از کجا و چگونه Cardano بخریم؟
برای درک بهتر چگونگی انتقال اتریوم از کوین‌بیس به بایننس، تصاویری در این قسمت قرار داده شده است:
از کجا و چگونه Cardano بخریم؟
از کجا و چگونه Cardano بخریم؟
از کجا و چگونه Cardano بخریم؟
آدرس را کپی کنید و اتریوم خود را به بایننس انتقال دهید.

پس از تکمیل انتقال اتریوم به بایننس، روی گزینه Exchange در منو Basic کلیک کنید. این گزینه در قسمت بالا، سمت چپ قرار دارد.

از کجا و چگونه Cardano بخریم؟

اکنون نوبت انتخاب سکه ADA از لیست ارزهای موجود در این بخش است، که در قسمت پایین درباره آن توضیحاتی ارائه شده:

از کجا و چگونه Cardano بخریم؟

  • روی گزینه ETX در گوشه سمت راست کلیک کنید. با این کار به لیست سکه های قابل مبادله با اتریوم دسترسی پیدا میکنید.
  • عبارت ADA را در قسمت جستجو وارد نمایید تا نتایج جستجو فیلتر شوند. برای نمونه، جفت ارزی ADA/ETH را به همراه قیمتی معادل ۰٫۰۰۰۳۲۰۶۸ اتریوم مشاهده خواهید کرد. در این مرحله چیزی تا سرمایه گذاری روی ADA نمانده و فقط کافی است روی گزینه ADA/ETH کلیک کنید.
  • سپس، نمودار معاملات کندل استیک روزانه (مانند عکس زیر) نمایش داده خواهد شد و در سمت چپ آن میتوانید اطلاعات لازم را مشاهده کنید.

از کجا و چگونه Cardano بخریم؟
در قسمت سمت چپ نمودار، قیمت ها با رنگ سبز لیست شده اند. برای پرداخت قیمت ADA به اتریوم (که در تصویر بالا ۰٫۰۰۰۳۲۰۱۸ است) روی قیمت مورد نظر کلیک کنید. بعد از کلیک کردن این میزان به ۰٫۰۰۰۳۱۵۵۵ تغییر میکند. حالا شما باید تعیین کنید که مایلید چه میزان اتریوم روی این ارز سرمایه‌گذاری کنید. روی ۲۵ | ۵۰ | ۷۵ | ۱۰۰٪ کلیک کنید تا هزینه مقدار ADAی که می توانید با آن قیمت خریداری کنید را بپردازید.

شما میتواند قیمت را از میان لیست سبز رنگ تعیین کنید. این قیمت ها اساسا پیشنهادات متفاوتی هستند که از سوی دیگران ارائه میشوند. از این رو به این خرید سفارش محدود یا شرطی هم گفته میشود.

از آنجا که هنوز مبتدی هستید، می توانید بر روی تب Market که در کنار Limit قرار دارد، کلیک کنید، مقدار ETH و بعد گزینه Buy ADA را انتخاب کنید. (معمولا بر اساس قیمت بازار، ارزش گذاری میشود)
پس از تکمیل این عملیات، برای جستجو ADA روی گزینه Deposits & Withdrawals در منو Funds کلیک کنید.

تبریک! عملیات خرید ADA تکمیل شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version