سرمایکس
video thumb

تا به اینجا سال ۲۰۱۸ با بیت کوین مهربان نبوده…

تا به اینجا سال ۲۰۱۸ با بیت کوین مهربان نبوده است. بعد از قانون‌گذاری‌ها و ارائه آئین‌نامه های مختلف در کره جنوبی، دو خبر مختلف باعث شد تا بقای حباب بیتکوین در بلندمدت، حول محور تردید بچرخد. بگذارید یک راست به سر اصل مطلب برویم.

استرایپ در سال ۲۰۱۸ از بیت کوین دست خواهد کشید

یکی از اصلی‌ترین روش‌های پرداخت در جهان را شرکت «استرایپ» برعهده دارد که حالا اعلام کرده که دیگر از بیت کوین کش

طبق اعلام استرایپ، کاربران آن میل چندانی از استفاده از بیتکوین به‌عنوان یک روش پرداخت ندارند و از تاریخ ۲۳ آوریل سال جاری میلادی، دیگر بیتکوین را پشتیبانی نخواهد کرد.

بدین ترتیب ایده تبدیل‌شدن بیتکوین به طلای اینترنتی کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

شاید بیت کوین امسال بازنده میدان باشد !

شرکت weiss نمره +C را به بیت کوین داد

شاید بیت کوین امسال بازنده میدان باشد !

چندی پیش و با اعلام نمره شرکت بزرگ «ویس» در مورد بیتکوین، اعتمادها به بیتکوین بار دیگر سیر نزولی در پیش گرفت. ویس از سال ۱۹۷۱ اقدام به نمره دهی به تمام بخش‌های مربوط به مسائل اقتصادی می‌کرده؛ این شرکت با اعلام نمرات مختلف نسبت به ارزهای دیجیتالی

بیت کوین در چند ماه اخیر با کاهش شدید پنجاه درصدی به قیمت یازده هزار دلار سیده است. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتالی نسبتاً به بیتکوین وابسته است؛ درعین‌حال کوین بیس در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که صرافی‌های ارزهای دیجیتالی تازه در اول راه خود هستند. «رابین‌هود» از اپلیکیشن های سرمایه‌گذاری آنلاین، در نظر دارد تا معاملات بیتکوین را بدون کارمزد به مشتریان خود ارائه کند.

درحالی‌که بسیاری انتظار قیمت پنجاه‌هزار دلاری بیتکوین را در سال ۲۰۱۸ دارند. گروهی بر این عقیده هستند که بیت کوین در سال ۲۰۱۸ بازنده ارزهای دیجیتال خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version