video thumb

راهنمای خرید ارز دیجیتال از سایت سرمایکس

ورود به حساب کاربری:

ورود

برای ورود به سایت صرافی ارز دیجیتال سرمایکس روی گزینه ”ورود به حساب کاربری ” در صفحه اصلی سایت کلیک کنید و ایمیل یا موبایل و کلمه عبوری که با آن ثبت نام کرده اید وارد پنل شوید.

نکته: اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده اید می توانید بر روی گزینه ”ارسال مجدد رمز ” همان طور که در شکل زیر مشخص شده است کلیک کنید. پس از کلیک بر روی ” ارسال مجدد رمز ” با وارد کردن شماره موبایل خود پسورد جدید دریافت کنید .

اطلاعات ورود

همان طور که در شکل زیر می بینید، تاییدیه‌ های مختلفی وجود دارند که باید همگی انجام شوند و تیک بخورند. لازم به ذکر است که حتی قبل از تایید تلفن ثابت ( از آن جا که به طول می‌ انجامد) نیز می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.

بخش های مختلف ورود

قبل از این‌ که وارد پروسه خرید شویم، بهتر است نیم نگاهی به منو پنل کاربری داشته باشیم.

منو

بعد از ورود به سایت سرمایکس از بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان ملاحظه قیمت لحظه ای تمامی ارزهای موجود را خواهید داشت.

خرید ارز

خرید ارز دیجیتال از سرمایکس و  انتخاب ولت

مرحله اول: در این مرحله از خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید، ارزدرخواستی و قیمت واحد را ملاحظه می فرمایید.

مقدار ارز درخواستی را در کادر سمت راست وارد کنید، در کادر مقابل قیمت مقدار مشخص شده برای شما نمایش داده می شود، در صورت داشتن کد تخفیف، کد تخفیف را وارد کرده و کد برای شما اعمال خواهد شد.

در پایین کادر مبلغ کارمزد دریافتی  به همراه مبلغ پرداختی  را ملاحظه می فرمایید.

صفحه خرید

مرحله دوم: انتخاب ولت

 نکته: نگهداری ارز در کیف پول سرمایکس

در صورتی که تصمیم به استفاده از ولت سرمایکس را دارید در حال حاضر امکان نگهداری ارزهای بیت کوین، اتریوم و تتر و بیش از ۵۰ نوع ارز امکان پذیر هست.

کیف پول من

 

در این مرحله آدرس ولتی که از نظر امنیتی مورد تایید شما هست را جهت دریافت ارز و نگهداری ارز خریداری شده هست را داخل کادر کپی کنید.

شما می توانید از کیف پول ارز دیجیتال سرمایکس استفاده نمائید.

مرحله دوم

مرحله سوم:

انتخاب کارت بانکی و درگاه

نکته: در صورت وارد نمودن آدرس کیف پول خود دقت فرمایید و آدرس کیف پول معتبر استفاده کنید مسئولیت عواقب آدرس کیف پول نامعتبر به عهده خریدار می باشد.

 

مرحله سوم

 

و در آخر پس از تاییدیه واریزی شما توسط بخش مالی ارز خریداری شده به ولتی که ارسال کردید در کمتر از یک ساعت منتقل خواهد شد.

خسته نباشید! امیدواریم خرید خوبی را تجربه کنید.