video thumb

پیش بینی و بررسی تغییرات بازار رمزارزها در هفته جاری

پیش بینی شده بود رمزارزها درروز شنبه ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت ) با سقوط مواجه شود زیرا بیشتر دارایی های دیجیتال

به گزارش ارزجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی BITCOIN.COM  ، قیمت بیت کوین (BCH) درحدود ۱۴۴۶ دلار در زمان انتشار این خبر در ۱۲ می شناور بود. در حالیکه افزایش ۳٫۴ درصدی را امروز نشان داده است  و ارزش بیت کوین هسته (BTC)به طور متوسط حدود ۸۴۷۳  دلار در هر BTC است و بازارهای آن بصورت کاهشی تا  ۱٫۴ درصد تا آخرهفته خواهند بود .

دارایی های دیجیتال درطول معاملات آخرهفته، کاهش تندی را تجربه می کنند

علاقه مندان ومعامله گران رمزارزها به مسیر کوتاه مدت دارایی های دیجیتال با تردید نگاه می کنند. اکثر رمزارزها چندین بار ارزش خود را از دست داده اند. بسیاری معتقدند دارایی های دیجیتال در بعضی از نقاط جدول هفته آینده افزایش خواهند یافت، زیرا تجربه های بازار های سال گذشته نشان داده هر ساله اواسط ماه می بازار رشد و رونق خوبی دارد.

اخبار وال استریت به شکل مثبتی وقایع رمزارزها و شاخص های رشد وحجم سرمایه گذاری را مد نظر دارد و دنبال می کند. با این حال، طرفداران بازار رمزارزها هنوز در مورد مقررات مورد نظر دولت ها نگرانند، زیرا مبادلات همچنان درکره جنوبی مورد حمله قرار دارند و سایر دولت هابه دنبال اقدامات جدید محدود کننده هستند.

علاوه براین،  احتمال می رود وکیل صرافی ورشکسته Mt Gox یکبار دیگر بیت کوین ها را منتقل کرده است وبسیاری معتقدند که این سکه های دیجیتال در حال تبدیل شدن به پول نقد هستند.

MU2018 1392x795 رمزارزها، پیش بینی و بررسی تغییرات نفس گیر بازار آن در هفته جاری
Top ten cryptocurrencies on Saturday, May 12, 2018, according to Satoshi Pulse.

عملکرد بازار بیت کوین کش BCH

ارزش بیت کوین کش (BCH ) به میزان قابل توجه ی در روزهای آخر معاملات کاهشی گزارش شده اند، زیرا قیمت BCH طی هفت روز گذشته، ۱۳٫۶ درصد کاهش یافته است. با وجودی که قیمت ها در حال کاهش است، ۳ روز گذشته در طی ۲۴ ساعت حجم معاملات در بازار معادل ۱٫۴۹ میلیارد دلار گزارش شده است.

بیشترین مبادلات BCH در روز شنبه این هفته مربوط به ۵ صرافی

BCHMAY12 1392x895 رمزارزها، پیش بینی و بررسی تغییرات نفس گیر بازار آن در هفته جاری
BCH Market Action

شاخصه ای فنی BCH / USD

نمودارها نشان میدهد که برخی از ادغام ها در حال انجام است و موقعیت های جدیدی را در اختیار می گذارد. دو تا میانگین متوسط متحرک SMA(Simple Moving Averages ) نشان میدهد که گاو نرها هنوز هم می توانند بازی را به سمت صعود ادامه دهند، زیرا ۱۰۰ SMA هنوز هم تاحد زیادی بالاتراز ۲۰۰ SMA است. MACd نشان دهنده عدم اطمینان در۴۲٫۱۷- می باشدکه میتواند نشان دهنده بهبود  در آینده باشد.

نوسانگر نسبی شاخص نشان دهنده همان احساسات است، زیرا در زمان انتشار در مسیر پیچ ۴۲ است. لیست گزارش ها نشان میدهد گاو نر باید مقاومت در برابر ۱۴۹۰ دلار را بشکند برای حرکت رو به جلو و حرکت از نقطه مزیت، که هنوز هم قابل دستیابی است. چنانچه در گذشته،خرس های بازار سعی میکردند کوتاهی کنند و شاخص های بازار زمینه یخ زدگی را بین  ۱۲۵۰ تا ۱۳۶۰  دلارنشان می داد.

Screen Shot 2018 05 12 at 3.54.19 PM 1392x870 رمزارزها، پیش بینی و بررسی تغییرات نفس گیر بازار آن در هفته جاری
BCH/USD Bitfinex May 12, 2018

عملکرد بازار بیت کوین BTC

بازار بیت کوین هسته (BTC) در هفت روز گذشته ۱۴ درصد کاهش نشان داده و یک BTC قیمت  ۸۴۷۳ دلار در هر واحد را تجربه کرده است. حجم بازار بیت کوین (BTC) شنبه این هفته بیش از ۷ میلیارد دلار در طول ۲۴ ساعت را ثبت کرد.

پنج صرافی که بیشترین تعداد بیت کوین را دارند، شامل Binance ،Bitfinex ،Okex ،Huobi و ین ژاپن ارز اصلی است که با بیت کوین معامله میشود، زیرا ین ۵۲٫۹ درصد از حجم معاملات روز شنبه را به خود اختصاص داد. به دنبال آن دلار ۲۱%، تتر ۱۶٫۷% (USDT) ، KRW  ۳٫۸% ، و یورو ۲٫۶% به خود اختصاص دادند. محبوب ترین مبادله روز شنبه ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) برای پلت فرم  پایاپای  Shapeshift  بود بیت کوین برای بیت کوین کش.

BTCMay123 1392x895 رمزارزها، پیش بینی و بررسی تغییرات نفس گیر بازار آن در هفته جاری
BTC Market Action

شاخصه ای فنیBTC / USD

بررسی نمودار چهارساعته BTC / USD نشان داده ،دو خط روند SMA در حال حاضر متفاوت از بازارهای بیت کوین کش عمل کرده است.خط میانگین متوسط متحرک کوتاه مدت ۱۰۰ SMA زیر خط میانگین متوسط متحرک طولانی مدت ۲۰۰ SMA است که نشان میدهد مسیر مقاومت ممکن است به سمت نزولی باشد.

در زمان انتشار، گاوها تلاش کردند تا ازمحدوده۶۸۵۰ تا ۸۵۵۰ دلاری عبور کنند و شانس کمی بدست آوردند. MACd نشان میدهد که این عملا انجام شده است اما پیشرفتهای بیشتری میتواند درعرض چندساعت آینده رخ دهد. سطوح RSI حدود ۴۵٫۵ است که نشان میدهد برخی از ادغام ها و برخی حرکت های درحال ظهور هنوز می تواند در مسیر باشد.

گاوهای بازار BTC باید از طریق بردهای بزرگ فروش بخورند تا باردیگر ۹ هزار دلار و سپس صعود بیشتر از ۹،۶۰۰ دلار  را دریافت کنند. چون در پشت سر این حرکت یک پایداری حدود ۸۱۵۰  دلار وجود دارد اگر این ناحیه شکسته شود، شاهد یک تردید دیگر درکاهش به کانال ۷۸۰۰ دلار خواهیم بود.

Screen Shot 2018 05 12 at 3.53.34 PM 1392x870 رمزارزها، پیش بینی و بررسی تغییرات نفس گیر بازار آن در هفته جاری
BTC/USD Coinbase May 12, 2018

 خوشبینی بازار همچنان ادامه دارد

همانطور که در بالا ذکر شد، علاقه مندان به بازار رمزارزها و معامله گران زیادی هستند که کمک خواهند کرد درآینده نزدیک بازارهای دارایی های دیجیتال رو به افزایش بگذارد. اما وجود تجربه سقوط گذشته انکار ناپذیر است ،کمی قبل از هر گونه توقفی اتفاق می افتد، به طوری که اکثر ارزها درهفته ی اخیر به اندازه ۳ هفته قبل تر آن کاهش پیدا کرده اند. با این حال، اکثر مردم هنوز هم به هفته های آینده پیش رو خوش بین هستند.

توجه:

قیمت ها و به روز رسانی اطلاعات بازار  فقط به جهت  اطلاع رسانی می باشد و نباید به عنوان مشاوره تجاری در نظرگرفته شود. سایت ارزجو  مسئول هیچ گونه سود و زیان شما نیست، زیرا تصمیم نهایی بر ای انجام تجارت توسط خواننده گرفته می شود.