سرمایکس
video thumb

WhiteBIT به دنبال افزودن ارزهای فیات جدید و دارایی های دیجیتال

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک صرافی ارز دیجیتال به یکی از معدود مراکز ارائه ترمینال معاملات مارجین در سراسر جهان تبدیل شده است و قصد دارد از ارزهای فیات بی اعتبار پشتیبانی کند. بر اساس این گزارش ها، صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد – اما اغلب، همه آنها دقیقاً محصولات یکسانی را ارائه می دهند.

اما اکنون، یکی از پلتفرم ها با تبدیل شدن به یکی از معدود صرافی های ارائه دهنده پایانه معاملاتی در سراسر جهان، اوضاع را تکان می دهد. WhiteBIT می گوید اولویت اصلی آن تهیه بازارهای کم مصرف در کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) و اروپا است.

ترمینال WhiteBIT در ابتدا حداکثر ۵ برابر اهرم ارائه می دهد، به این معنی که در صورت موفقیت استراتژی ها، معامله گران می توانند وام بگیرند و به طور بالقوه بازدهی خود را افزایش دهند. در آینده ای نه چندان دور، این میزان ۱۰ برابر خواهد شد.

این شرکت دارای تیمی متشکل از بیش از ۱۰۰ متخصص بلاک چین است و مدیران می گویند که ویژگی های جدید بیشتری در دست ساخت است.

طی ماه های آینده، ترمینال معاملات مارجین WhiteBIT قصد دارد پشتیبانی از دارایی های برتر دیجیتال از جمله لایت کوین، بیت کوین کش، استلار و اتریوم – علاوه بر استیکینگ هوشمند موجود برای USDT، بیت کوین و دش را اضافه کند. در آنچه اولین بار به عنوان جهان توصیف می شود، این ترمینال همچنین از ارزهای محلی از جمله روبل روسیه و هریونا اوکراین پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت در مراحل نهایی توسعه یک پلتفرم مشتقات و همچنین یک صرافی غیرمتمرکز معروف به WhiteSWAP می باشد.

هدف WhiteBIT این است که به معامله گران ارز دیجیتال سطح بسیار بالاتری از انتخاب و آزادی برای انتخاب یک پلتفرم متناسب با نیازهای آنها را بدهد. در حال حاضر، چند ترمینال مارجین در بازار وجود دارد.

یک گام مهم کاهش اصطکاک کاربران در هنگام واریزها و برداشت های ارز دیجیتال است. این صرافی که در اروپا مجوز دارد، این مهم را از طریق ارائه امکان برداشت تا ۲ بیت کوین بدون فرآیند احراز هوی مشتری به کاربران فراهم می آورد در حالی که مطابق با مقررات اتحادیه اروپا می باشد.

طبق WhiteBIT، انتخاب در بخش رمزنگاری هرگز اهمیت بیشتری نداشته است. جنجال هایی اخیراً صنعت را به لرزه درآورد و اعتماد معامله گران را کاهش داده است. به عنوان مثال، ذخایر بیت کوین در بیتمکس پس از تشکیل پرونده های کیفری علیه مدیران آن به شدت کاهش یافت، در حالی که اوکی اکس پس از تعلیق ناگهانی برداشت ها، به دلیل همکاری یکی از متولیان اصلی آن در یک تحقیق، با واکنش شدید مواجه شد.

WhiteBIT عنوان کرد که با توجه به اختلال در بیتمکس، این صرافی با ثبت نام های جدید زیادی روبرو شد و تعداد افرادی که از ترمینال معاملات مارجین آن استفاده می کنند افزایش چشمگیری داشته است.

WhiteBIT در اوکراین مستقر است و فارغ التحصیلان دکترا، برنامه نویسان ارشد و ریاضیدانان از جمله افرادی هستند که در WhiteBIT کار می کنند. این شرکت می گوید که به قدرت تیم فنی خود که در تلاشند برخی از مشکلات اصلی بازار را به طور کلی حل کند، افتخار می کند.

ولادیمیر نوسوف (Vladimir Nosov)، مدیرعامل WhiteBIT گفت: “هر شرکتی در فضای بلاک چین سخت تلاش می کند تا منجر به پذیرش انبوه شود.” “مدل ترکیبی محصولات بانکی و ارز دیجیتال، کلید توسعه بیشتر بازار است. ما باید تمرکز خود را در سمت سوداگری متوقف کنیم و کار بر روی ساختار بازار را شروع کنیم تا اجازه دهیم که شرکت های بزرگ با خطر کمتری وارد بازار شوند و منابع خود را وارد این صنعت کنند. “

در واقع ، سرمایه گذاران نهادی در حال حاضر یک موضوع داغ در این بخش هستند، مانند Grayscale Investments، MicroStrategy و Square که مقادیر قابل توجهی بیت کوین را در ماه های اخیر جمع آوری کرده اند.

نوسوف افزود: “اکنون زمانی است که ما می توانیم پل ارتباطی بین تمرکزگرایی و تمرکززدایی و بین بازار ارزهای دیجیتال و صنعت بانکداری ایجاد کنیم تا تمام محصولات مالی را دیجیتالی کرده و تقویت کنیم.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version