video thumb

آموزش طریقه انتقال پول از ایران به آلمان و برعکس

آموزش طریقه انتقال پول از ایران به آلمان و برعکس

۴ (۸۰%) ۳ votes

کشور آلمان، از دیرباز رابطه خوبی با ایران داشته است و همین روابط خوب تجاری و فرهنگی بین این دو کشور باعث شده تا نقل و انتقالات بین این دو کشور گسترش پیدا کند. متاسفانه اما به دلیل وجود تحریم های مالی ایرانیان از مزایای بسیار زیاد استفاده از خدمات پرداخت ارزی محروم هستند. خانواده هایی که فرزندانشان در کشور آلمان مشغول به تحصیل هستند، وبمستران یا صاحبان سرویس های اینترنتی که از خدمات میزبانی شرکت های آلمانی استفاده می کنند و… همگی تنها بخشی از قشر جامعه ایرانی هستند که انتقال پول از ایران به آلمان برای آن تبدیل به یک معضل شده است.

پیش از هر چیز برای انتقال پول از ایران به آلمان از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از ۳۰۰ هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
تکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
تکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
سربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

نحوه انتقال پول از ایران به آلمان

خوشبختانه با استفاده از خدمات پرداخت ارزی وبسایت Pay98 می توانید به سادگی، با کمترین کارمزد و در کوتاه ترین زمان ممکن به انتقال پول از ایران به آلمان بپردازید که این حواله می تواند در قالب حواله پی پال، حواله ویزا یا حواله مستر کارت باشد. البته این سه نوع حواله جزو رایج ترین نوع حواله هستند که به غیر از این موارد می توانید به روش های دیگری مانند ارسال وب مانی، ارسال پرفکت مانی، ارسال اسکریل و انتقال پول از طریق ارز های رمزپایه اقدام کنید.

برخی از دلایلی که ممکن است شما نیاز به انجام حواله ارزی به کشور آلمان داشته باشید، عبارتند از :

  • پرداخت مخارج زندگی یا هزینه های تحصیل در آلمان
  • ثبت نام در آزمون هایی که در کشور آلمان برگزار می شود
  • شرکت در سمینار ها یا دوره های آموزشی در کشور آلمان
  • استفاده از خدمات میزبانی وب دیتاسنتر معروف هتزنر
  • تعیین وقت سفارت و پرداخت هزین های آن
  • خرید از یک وبسایت فروشگاهی آلمانی
  • پرداخت هزینه های مربوط به مهاجرت به کشور آلمان
  • رزرو هتل در کشور آلمان یا بلیط هواپیما آلمان

و…

در ادامه اما قصد داریم روش انتقال پول از ایران به آلمان را به صورت پیشفرض با استفاده از پی پال از طریق وبسایت Pay98 آموزش دهیم.

انتقال پول از ایران به آلمان به صورت حواله

به این منظور کافی است تا آدرس ایمیل پی پال شخصی که قصد حواله ارزی به آن را دارید، دریافت کنید و سپس از طریق پنل کاربری وبسایت Pay98 به شکل زیر اقدام کنید.

پس از ثبت نام و تایید حساب کاربری خود، می بایست وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس شارژ حساب پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و اشخاص به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای انتقال پول از ایران به آلمان استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات شارژ حساب پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از ایران به آلمان حواله ارزی داشته باشید و معادل مبلغ حواله را به تومان پرداخت کنید.

شارژ حساب پی پال
شارژ حساب پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

میزان ارز – مبلغ حواله را در این بخش وارد کنید تا به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان به شما نمایش داده شود.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید.

ایمیل پی پال – در این بخش می بایست ایمیل شخص دریافت کننده حواله پی پال را وارد کنید. هر کسی که حساب پی پال داشته باشد، آدرس ایمیل مشخص شده توسط او برابر با شناسه حساب اوست.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است درباره انجام حواله در جریان آن باشند.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت Pay98 و انجام حواله، اطلاعات خرید برای شما ارسال می گردد.

انتقال پول از ایران به آلمان برای خرید کالا یا خدمات

برای انتقال پول از ایران به آلمان برای خرید کالا یا خدمات می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات مورد نظر خود استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید با پی پال
خرید با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت نمایش داده شده در وبسایت فروشگاهی مورد نظر به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی صفحه فروشگاه را وارد کنید تا مشخص شود که درخواست خرید چه محصول یا خدماتی را دارید.

حساب کاربری – گزینه “دارم” را تیک بزنید و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را برای ساخت حساب کاربری با همین مشخصات وارد کنید. البته در این صورت لازم است تا مشخصات ورود به حساب ایمیل خود را نیز وارد کنید. در غیر این صورت گزینه “ندارم” را انتخاب کنید تا یک حساب کاربری تصادفی ایجاد شود.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است درباره خرید آن محصول یا کالا در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – این گزینه را دست نخورده، رها کنید.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت Pay98 و انجام خرید، اطلاعات خرید برای شما ارسال می گردد.

نحوه انتقال پول از آلمان به ایران

علاوه بر امکان انتقال پول از ایران به آلمان، امکان انتقال پول از آلمان به ایران نیز از طریق وبسایت Pay98 وجود دارد. بنا به دلایلی ممکن است یک شهروند ایرانی نیاز به روشی برای انتقال پول از آلمان به ایران را داشته باشید که برخی از این دلیل عبارتند از :

  • دریافت دستمزد مربوط به انجام کار یا فروش یک کالای خاص به مشتریان آلمانی
  • انتقال پول برای خانواده خود در ایران
  • رزرو بلیط هتل یا هواپیما از ایران
  • ثبت نام سمینار ها

و…

در ادامه اما قصد داریم روش انتقال پول از آلمان به ایران را به صورت پیشفرض با استفاده از پی پال از طریق وبسایت Pay98 آموزش دهیم.

انتقال پول از آلمان به ایران به صورت حواله

به این منظور کافی است تا آدرس ایمیل پی پال وبسایت Pay98 را که در ادامه مراحل به شما ارائه می شود، را به فردی که قصد انتقال پول به ایران دارد، ارائه کنید و سپس از طریق پنل کاربری وبسایت Pay98 به شکل زیر اقدام کنید.

پس از ثبت نام و تایید حساب کاربری خود، می بایست وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس فرئش دلار پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و اشخاص به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای انتقال پول از آلمان به ایران استفاده کنید. با بهره مندی از فروش دلار شارژ حساب پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از آلمان پول دریافت کنید یا خودتان از آلمان به ایران پول بفرستید و معادل مبلغ حواله را به تومان دریافت کنید.

خرید با پی پال
انتقال پول از ایران به آلمان برای خرید کالا

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل دریافت – مبلغ قابل پرداخت به شما به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

موقعیت حساب شما – می بایست موقعیت حسابی که قرار است حواله را انجام دهد، تعیین کنید.

میزان ارز – مبلغ حواله ای که قرار است به حساب پی پال وبسایت Pay98 انجام شد را در این بخش وارد کنید تا به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان به شما نمایش داده شود.

حساب ما – در این بخش آدرس ایمیل حساب پی پال وبسایت Pay98 به شما نمایش داده می شود.

رسید انتقال – در این بخش می بایست رسید انتقال وجه به حساب Pay98 را وارد کنید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است درباره انجام حواله در جریان آن باشند.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت Pay98 و انجام حواله، اطلاعات پرداخت برای شما ارسال می گردد.

به روشی مشابه امکان حواله از طریق ویزا کارت، مستر کارت و… نیز وجود دارد.

مطالعه بیشتر:

خرید، فروش و قیمت بیت کوین در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت اتریوم در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت تتر در صرافی سرمایکس

خرید کیف پول لجر