سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تایلر وینکلووس: رقابت بین استیبل کوین‌ ها زمانی آغاز می‌شود که وال‌استریت دیفای را بپذیرد!

تایلر وینکلووس معتقد است، تا زمانی که وال استریت بخش DeFi را در نپذیرد، استیبل کوین ها واقعاً ظهور نخواهند کرد. تایلر وینکلووس، مدیرعامل صرافی جمینی طی مصاحبه اخیر خود با The Defiant’s Camila Russo پیش بینی کرد که رقابت بین استیبل کوین ها واقعاً هنگامی آغاز می شود که وال استریت به سمت سرمایه گذاری غیرمتمرکز یا DeFi حرکت کند.

با این حال، با وجود چشم انداز خوش بینانه خود به DeFi، بنیان گذاران جمینی ادعا کردند که صنعت ارز دیجیتال در حال حاضر هیچ برنامه موثری را پیشنهاد نمی کند که موجب افزایش پذیرش از خارج از جامعه ارز مجازی شود.

رقابت بین استیبل کوین ها آغاز نشده است

تایلر وینکلووس در مصاحبه با The Defiant پیش بینی کرد، تا زمانی که وال استریت به DeFi علاقه ای پیدا نکند، رقابت واقعی بین استیبل کوین ها شکل نخواهد گرفت. وی عنوان کرد:

“وقتی وال استریت می خواهد سرمایه گذاری را در امور مالی غیرمتمرکز شروع کند، به ارز نیاز دارند. هنگامی که [سرمایه گذاری در املاک و مستغلات] سود سهام یا سهام را بپردازد، آیا می خواهد آن را به صورت اتر به سرمایه گذاران پرداخت کند؟ احتمالاً بخاطر نوسانات چنین کاری را انجام نمی دهد، بلکه به صورت استیبل کوین پرداخت می کند. “

تایلر وینکلووس همچنین با تأکید بر ارزش پیشنهادی دارایی های دیجیتال از طریق ارائه بازده بهره از پروتکل های سهام یا DeFi در این اوضوع بد اقتصاد جهانی، اظهار داشت:

در این محیط فوق العاده مهم با نرخ سود صفر و یا شاید نرخ بهره منفی، تورم بیش از حد، توانایی کسب سود در هر نقطه ای مانند ۵ درصد، ۶ درصد، چه در بازار سهام باشد یا هر چیز دیگری، یک بازار پول DeFi است.

تایلر عنوان کرد که جمینی قصد دارد پشتیبانی بیشتری برای دارایی های دیجیتال “که قدرت انقلاب DeFi را دارند” ارائه دهد و عنوان کرد که این شرکت به دنبال ارائه خدمات معاملاتی و کاستودی است.

علی رغم هیجان وی برای آینده، مدیرعامل جمینی معتقد نیست که اکوسیستم ارز دیجیتال هنوز یک برنامه موثر تولید نمی کند که بتواند در مقیاس قابل توجهی اقدام به جذب پذیرش گسترده کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version