سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش تعداد نهنگ‌های بیت کوین کش به دنبال افزایش ۳۹ درصدی قیمت این ارز دیجیتال

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تعداد سرمایه گذاران بیت کوین کش

به دنبال افزایش ۳۹ درصدی قیمت در پایان ماه جولای، حداقل ۱۰ نهنگ بیت کوین کش از شبکه خارج شده اند و احتمالاً میلیون ها دلار از دارایی های خود را فروخته و یا معامله کرده اند.

به گفته علی مارتینز (Ali Martinez)، از کاربران ارز دیجیتال توییتر، داده های سایت تحلیلی Santiment نشان می دهد که تعداد ۱۰ نفر از سرمایه گذارانی که بین ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین کش معادل تقریباً ۳-۳۰ میلیون دلار در اختیار دارند، کاهش یافته است. این کاهش پس از آن صورت می گیرد که قیمت این توکن ۳۸٫۷ درصد افزایش یافت و از ۲۲۴٫۴۶ دلار در تاریخ ۱۷ جولای به بالاترین سطح سه ماهه خود یعنی ۳۱۱٫۳۴ دلار در تاریخ ۳۱ جولای رسید، این بدان معنی است که احتمالا تعدادی از نهنگ ها دارایی های خود را فروخته اند.

بیت کوین کش (BCH) همچنان پنجمین دارایی دیجیتال بزرگ بازار با ارزش ۵٫۶ میلیارد دلار است و چین لینک با رزش بازار ۴٫۶ میلیارد  دلار در پشت آن قرار دارد. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین کش با قیمت ۳۰۷٫۸۴ دلار معامله می شود، که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

تنظیمات در الگوریتم سختی بیت کوین کش

بیت کوین کش از الگوریتم SHA256D استفاده می کند، همان الگریتمی که بیت کوین نیز از آن استفاده می کند. با این حال، قدرت هشینگ آن ۵ درصد کمتر از بیت کوین است که بعضی اوقات آن را در برابر حمله ۵۱ درصد آسیب پذیر کرده است.

در پاسخ، اجتماع بیت کوین کش الگوریتم خود را به عنوان بخشی از به روز رسانی شبکه در ماه نوامبر تغییر می دهد. کوین تلگراف در ۷ آگوست گزارش داد که توسعه دهندگان در مورد سازش بین دو راه حل پیشنهادی کار کرده اند. این شبکه تنظیم سختی “Aserti3-2d” را که توسط جاناتان توومین (Jonathan Toomin)، پیشروی BCHN و یک برنامه تامین بودجه زیرساختی ارائه شده، پیاده سازی خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location