سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی ارز دیجیتال CoinZoom می خواهد پرداخت های همتا به همتا را ساده‌تر کند

یک صرافی ارز دیجیتال که در ایالات متحده مستقر بوده و در آنجا قانون گذاری می شود، ادعا می کند که هدفش از بین بردن شکاف بین صرافی های خارجی، قراردادهای آتی، سهام و بانکداری است و تضمین می کند که دارایی های دیجیتال در دسترس معامله گران نهادی و خرده فروشی در سراسر جهان است.

CoinZoom عنوان می کند که این یک رمپ داخلی را فراهم می کند که به کاربران امکان می دهد تا فیات خود را به آسانی به ارز دیجیتال انتخابی خود تبدیل کنند که شامل بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، XRP و اتر می باشد (ETH). همچنین، گفتنی است که طیف متنوعی از ارزهای محلی پشتیبانی می شوند.

بر اساس این پلتفرم، این صرافی تخفیف هایی را که برای کسانی که این هزینه های خود را با استفاده از توکن های یوتیلیتی ZOOM تسویه می کنند، ارائه می دهد.

بیت گو به عنوان متولی واجد شرایط نهادی CoinZoom و ارائه دهنده امنیت کیف پول دیجیتال انتخاب شده است و این شرکت عنوان می کند که این ادغام به این معنی است که تمام دارایی های تا ۱۰۰ میلیون دلاری از طریق Lloyd’s بیمه می شوند.

یک پست وبلاگ که در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده است، توضیح می دهد: “تضمین امنیت بودجه مشتری، اولویت ما است.” “اگر CoinZoom در ذخیره سازی فضای آنلاین خود دچار آسیب شود، بیمه نامه ما فوراً تمامی ضررهای مشتریان ما را پوشش می دهد.”

این شرکت افزود: ۹۸ درصد از وجوه مشتریان در انبار سرد و به دور از اتصال به اینترنت نگهداری می شود و ۲ درصد باقی مانده نیز در کیف پول گرم به منظور تأمین نقدینگی نگهداری می شوند.

تیم CoinZoom با اذعان به رقابت سختی که در سراسر صنعت دیده می شود، تأکید کرد: “فضای این صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار شلوغ است. تیم ما می داند که برای اداره یک صرافی موفق و مطابق با قانون که برتر از سایر صرافی هاست، چه چیزی لازم است. ”

“ویژگی های نوآورانه”

CoinZoom خاطرنشان می کند که از زمان راه اندازی اش در ماه مارس تاکنون چندین ویژگی متمایز منتشر کرده است که یکی از آنها کارت ویزای مارک دار است که می تواند برای تبدیل سریع ارز دیجیتال به ارز فیات مورد استفاده قرار گیرد.

کارت ویزای CoinZoom که توسط بیش از ۵۳ میلیون بازرگان در سطح جهان مورد پذیرش قرار گرفته است، می تواند برای پرداخت تراشه و PIN، تراکنش های بدون تماس و برداشت های ATM مورد استفاده قرار بگیرد.

پنج نوع کارت ارائه می شود که هرکدام با محدودیت هایی در هزینه و تخفیف در کارمزدهای معاملات همراه هستند. صرف نظر از نوع کارت ویزای CoinZoom که یک مشتری در اختیار دارد، در صورت نیاز به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته پشتیبانی از مشتریان امکان پذیر است.

اگرچه کارت ویزا در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است، اما این شرکت می گوید که در آیندهای نه چندان دور اقدام به راه اندازی یک کارت بین المللی می کند.

وقتی این کارت ها راه اندازی شدند، تاد کراس لند (Todd Crosland)، بنیان گذار و مدیرعامل CoinZoom عنوان کرد: “ما بسیار خوشحالیم که هنگام راه اندازی CoinZoom با ویزا همکاری می کنیم. از آنجایی که CoinZoom شروع به تغییر شکل بازار جهانی ارزهای دیجیتال می کند، تسلط ویزا به عنوان یک رهبر جهانی در پرداخت های دیجیتال، سرمایه ای عظیم می باشد. ”

ساده کردن نقل و انتقال پول

با وجود اینکه اینترنت، شیوه خرید و مدیریت پول را تغییر داده است، اما هنگام ارسال بودجه به دوستان و خانواده خود در سراسر جهان، نکات مهمی وجود دارد. به همین دلیل این شرکت ZoomMe را ارائه داده است که یک راه حل انتقال همتا به همتاست که برای ارز فیات و ارز دیجیتال به طور یکسان کار می کند. در حالی که سایر پردازنده های پرداخت اصلی هنگام تبدیل ارز و نقل و انتقال بین المللی، هزینه هایی را پرداخت می کنند، ZoomMe برون مرزی به عنوان “راهی سریع و آسان” برای اعضا به منظور ارسال و دریافت وجه به صورت رایگان توصیف می شود.

CoinZoom با ارائه نقل و انتقالات پول، پرداخت کارت و تجارت ارز دیجیتال، خود را به عنوان پلتفرمی برای همه – “از معامله گران با فرکانس بالا گرفته تا سرمایه گذاران گاه به گاه” معرفی می کند. علاوه بر اینکه این پلتفرم از طریق دسک تاپ در دسترس است، کاربران صرافی می توانند از طریق برنامه های اختصاصی ساخته شده برای دستگاه های آیفون و آندروید، ارز دیجیتال خرید و فروش کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر، CoinZoom عنوان می کند که این پلتفرم معاملات بیش از ۴۰ ارز دیجیتال و ۱۱۰ جفت ارز بازار را ارائه می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location