سرمایکس
video thumb

راجر ور: آینده اتریوم بهتر از بیت کوین خواهد بود

راجر ور (Roger Ver) در دنیای ارزهای دیجیتال یک شخصیت جذاب و بحث برانگیز است. او یکی از اولین سرمایه‌گذارهای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. راجر ور در یکی از مصاحبه‌های اخیرش توضیح داد که چگونه اتریوم بیت کوین را کنار خواهد زد. مشکلات بیت کوین در ماه‌های اخیر نقل همه مطالب و بحث‌های مربوط به ارز دیجیتال شده است و از طرف دیگر، ارزهای دیجیتال قوی‌تری وارد میدان شده‌اند. راجر ور معتقد است آینده اتریوم بهتر از بیت کوین خواهد بود.

راجر ور از این جهت آینده اتریوم را بهتر می‌داند که قیمت بیت کوین دیگر جذاب نیست و سرمایه‌های زیادی در حال رفتن به سمت اتریوم هستند. قیمت اتر هم گواهی بر این ادعا است. شبکه اتریوم همواره در حال بهبود و بهتر شدن است. اکثر مردم بیت کوین

افزایش ارزش بازار در آینده اتریوم

افزایش ارزش بازار در آینده اتریوم

اتریوم در سال ۲۰۱۸ پتانسیل واقعی خود را نشان خواهد داد

اتریوم همین حالا هم در چند شاخص جلوتر از بیت کوین است؛ اتر نسبت به بیت کوین ارزان‌تر و سریع‌تر است که باعث می‌شود استفاده از آن راحت‌تر شود و در تایید تراکنش‌ها اتریوم بهتر از بیت کوین عمل می‌کند. اتریوم بستری مناسب برای توسعه سایر اهداف مرتبط با بلاک چین

همه این‌ها نشان از بهتر بودن اتریوم دارد. طرفداران بیت کوین می‌گویند با اعمال تغییرات موسوم به SegWit و شبکه Lightning مشکلات عدم مقیاس‌پذیری بیت کوین برطرف خواهد شد اما به هر حال اتریوم با چنین مشکلاتی مواجه نیست و به دنبال اهداف مهم‌تری است.

راجر ور با توجه به آنچه که در توسعه دهندگان اتریوم می‌بیند، آینده اتریوم را بهتر تصور می‌کند و می‌گوید ارزش بازار اتریوم به زودی افزایش خواهد داشت. بیت کوین دیگر در مرکز توجه همه نیست و با افزایش آگاهی در زمینه ارز دیجیتال، رقابت وارد ویژگی‌ها و امکانات شده است نه فقط افزایش قیمت.

قیمت بیت کوین و اتریوم هر دو در یک ماه اخیر تغییر چشم‌گیری نداشته‌اند اما بازار ارزهای دیجیتال غیرقابل پیش‌بینی است و امکان دارد در آینده نزدیک شاهد رشد قیمت خوبی برای اتریوم باشیم. راجر ور که خود سرمایه‌گذار در استارتاپ‌های مرتبط با بیت کوین است، یکی از افرادی است که در فضای ارز دیجتال حضور آگاهانه‌ دارد و اکنون بیشتر وقتش را به بیت کوین کش اختصاص داده است.

اگر شما هم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید از خدمات ارز جو استفاده کنید؛ ارز جو امکان سرمایه‌گذاری و خرید و فروش بیت کوین و اتریوم را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version