سرمایکس
video thumb

MtGox همچنان تاثیرگذار بر بازار رمزارز ها

وکیل و متولی صرافی MtGox از فروش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار به بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ خبر داده است.

فروش ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین و بیت کوین کش در شش ماه توسط MtGox

MtGox still influences the market 3 330x220 MtGox همچنان تاثیرگذار بر بازار رمزارز ها
cointelegraph

فردی به نام Nobuaki Kobayashi (از دادگاه منطقه ای توکیو) بر اوضاع طلبکاران MtGox نظارت دارد؛ وی اعلام کرده که تصمیم فروختن رمزارزها به دنبال مشاوره ای با دادگاه گرفته شده است؛ چرا که وی قصد دارد طلب های طلبکاران MT.Gox را به آنها بازگرداند.

به گزارش ارز جو و به نقل از وب سایت CCN، وی اعلام کرده که ۹۰ درصد از پول جمع آوری شده از فروش بیت کوین و مابقی آن از بیت کوین کش جمع شده است.

Kobayashi بر این عقیده است که فروش مقداری BTC و بیت کش از زمان نشست ۹ طلبکار در ۲۷ سپتامبر، کاری منطقی و ضروری بوده است. او می گوید:« من تمام تلاشم را کردم که با توجه به قیمت بازار در زمان فروش، BTC و BCC را به بالاترین قیمت بفروشم».

جزئیات نمایانگر فروش حدود ۳۵ هزار BTC به قیمت متوسط بازار یعنی ۱۰٫۱۰۰ دلار است.

Mt.Gox و آینده فروش بیت کوین

MtGox still influences the market 2 352x220 MtGox همچنان تاثیرگذار بر بازار رمزارز ها
cryptocomes

MT.Gox یکی از بزرگترین صرافی های BTC بود که در حال حاضر دیگر فعالیت نمی کند؛ این صرافی در سال ۲۰۱۴ به دنبال از دست دادن ۷۵۰ هزار BTC، اعلام ورشکستگی کرد. مدیر اجرایی سابق این صرافی، آقای Mark Karpeles، به جرایم مختلفی از جمله اختلاس متهم شد.

Kobayashi بر این موضوع اصرار دارد که به دنبال جمع آوری پول نقد بیشتری از فروش BTC و بیت کش (BCH) در آینده است تا در نهایت بتوان به ۲۵ هزار شکایت طلبکاران پاسخ داد.

Kobayashi می گوید:« من قصد دارم تا با دادگاه در مورد فروش بیشتر BTC و BCC مشورت کنم».

تاثیر این خبر بر قیمت BTC

MtGox still influences the market 390x220 MtGox همچنان تاثیرگذار بر بازار رمزارز ها
cryptonia

فروش این حجم از بیت کوین و برنامه متولی برای وارد کردن ۱٫۷ میلیارد دلار باقیمانده به بازار (که در حال حاضر به صورت بیت کوین موجود است)، باعث شد تا در مدت زمان خیلی کوتاهی قیمت بیت کوین افت شدیدی پیدا کند.

از تاریخ ۷ مارس و طی ۴۸ ساعت، قیمت BTC از ۱۰۶۰۰ دلار به ۸۳۰۰ دلار رسید. در همین میان، ارزهای معتبر دیگری همچون اتریوم، بیت کوین کش و ریپل نیز دچار افت ۱۱ درصدی شدند.

همانطور که اشاره شد، فروش این ۴۰ هزار BTC، پایان فروش BTC برای متولی MT.Gox نیست. انتظار می رود  بیش از ۱٫۷ میلیارد دلار به BTC در ماه های آینده نیز فروخته شود.

هنوز مشخص نیست که متولی MtGox همانند برنامه اعلام شده، به فروش این حجم از BTC در صرافی ها خواهد پرداخت یا به OTC ها رجوع می کند تا از دستکاری بازار و تغییرات عمیق قیمتی جلوگیری کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version