سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارز دیجیتال چگونه می‌تواند شروع یک کار جدید را سریعتر و ارزان‌تر کند؟

با افزایش برنامه های کاربردی برای مشاغل جدید در ایالات متحده، یک پلتفرم متمرکز بر ارز دیجیتال می گوید که مصمم است تا به کارآفرینان کمک کند که ایده های خود را به منصه ظهور برسانند.

همه گیری ویروس کرونا دنیای کار را متزلزل کرده است – روحیه کارآفرینی را در قلب هزاران نفر روشن کرده است. مقاله اخیر در وال استریت ژورنال ادعا کرد که درخواست ها برای کسب و کارهای جدید در ایالات متحده از سال ۲۰۰۷ به سرعت در حال افزایش است.

اما یک شرکت متمرکز بر ارز دیجیتال می گوید صاحبان مشاغل با یک مشکل بزرگ روبرو هستند: راه حل های فعلی برای بیرون کشیدن ایده های آنها کند، گران و متمرکز است. هدف Ideaology این است که تمام مواردی را که یک کارآفرین تازه کار نیاز دارد، در یک جا قرار دهد – و این سازمان هدف بلندپروازانه رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ نفر در سال جاری را دارد.

این پلتفرم چگونه کار می کند

همه چیز از آنجایی شروع می شود که کسی متوجه شود که ایده خوبی دارد. اکنون چالش جلب حمایت مورد نیاز آنهاست – و ساختن تیمی که بتواند این چشم انداز را به نتیجه برساند. ActiveIDEA.com این کار را با امکان دادن به کارآفرینان برای یافتن کارمندان عالی و حتی امنیت شریکی که اهداف یکسانی با آنها دارد انجام می دهد.

بازار خلاقانه اختصاصی Ideaology نیز دستیابی به خدمات مهم مانند کد، الگوها و آموزش ها را بسیار آسان می کند. این بخش پر رونق از اکوسیستم همچنین همکاری با سایر افراد جامعه را تشویق می کند. و بهتر از این، کارآفرینان همچنین این فرصت را دارند تا با جلب ایده های خود به مجموعه سرمایه گذاران، برای سرمایه گذاری جمعی اقدام کنند.

کاربران برای وارد شدن به این فضا نیازی به ایده تجاری خود ندارند. از آنجا که کار آزاد از یک فعالیت حاشیه ای به روشی محبوب برای تأمین معاش تبدیل می شود، Ideaology به افراد با استعداد این فرصت را می دهد تا در بسیاری از پروژه های در دست توسعه برای موقعیت های نیمه وقت اقدام کنند. نکته بسیار مهم این است که این سایت نسبت به پلتفرم های رقیب شرایط استخدام بسیار منصفانه تری را ارائه می دهد، به این معنی که در نهایت پول بیشتری را به دست می آورند.

یک توکن ERC-20 به نام IDEA بخش اصلی این پیشنهاد است. علاوه بر این که به عنوان روش پرداخت کالا و خدمات فروخته شده از طریق این انجمن به کار می رود، تخفیف در هزینه ها و امکان فرصت رای گیری در مورد اینکه کدام پروژه های تأمین مالی سرمایه گذاری بعدی باید پشتیبانی شود را نیز فراهم می کند. پلتفرم مبتنی بر بلاک چین این سازمان همچنین کیف پول ارز دیجیتال ایمنی را ارائه می دهد که در آن می توان این توکن ها را با خیال راحت ذخیره کرد.

IDEA این ماه در صرافی Bitcoin.com به فروش می رسد و خالد آلکالبانی (Khaled Alkalbani)، بنیان گذار و مدیرعامل Ideaology می گوید این یک مرحله حیاتی است. وی افزود: “با پلتفرم Active IDEA Ideaology در مراحل نهایی توسعه، احساس می کنیم که لیست کردن کوین IDEA در یکی از صرافی های پیشروی جهان از نظر محبوبیت و میزان ترافیک بهترین راهکار برای IEO ما است. ما به عنوان یک مبادله مدرن و مبتکرانه، معتقدیم Bitcoin.com می تواند قابلیت های بازاریابی مورد نیاز IDEA را برای رسیدن به کاربرانی بیش از کاربران بالقوه فعلی فراهم کند. “

محیطی بهتر برای فریلنسرها

اقتصاد گیگ حتی قبل از همه گیری ویروس کرونا در حال تبدیل شدن به یک روند عمده بود، چرا که داده ها نشان می دهد که از هر سه آمریکایی یک نفر در حال حاضر با ظرفیت مستقل کار می کند. در سطح جهانی، این بدان معنی است که فرصت بزرگی برای ایجاد ارتباطات پایدار بین مشاغل و کارگران ماهر وجود دارد.

Ideaology امیدوار است بتواند مراکز مربوط به تجربه استفاده از سایت های اصلی مانند Upwork و Fiverr را برطرف کند. این شرکت می گوید گزارشاتی دریافت کرده است که فریلنسرها تلاش می کنند تا تمام مهارت های خود را به نمایش بگذارند – بخشی از این به دلیل کمبود فضای پروفایل آنهاست. در برخی موارد ، شرکت های نوپا نیز می توانند محتاط باشند زیرا برخی از این حساب ها تأیید نمی شوند.

Ideaology از امارات متحده عربی نشات می گیرد و هم اکنون تیمی متشکل از ۲۰ نفر در سراسر جهان دارد. این شرکت افتخار می کند که با استفاده از الگویی که اکنون در حال ترویج است – با کارمندانی که از راه دور کار می کنند – ساخته شده است.

در پایان لازم به ذکر است که دور دوم عرضه اولیه صرافی برای توکن های IDEA در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location