video thumb

نقصی فنی که منجر به خرید بیت کوین به قیمت ۶۰۰۰ دلار شد!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز رمزپایه فیلیپینی Pdax اخیراً دچار یک نقص فنی پرهزینه شده، مشکلی که منجر به معاملات بیت کوین با ۳۰۰۰۰۰ پزوی فیلیپین (حدود ۶۰۰۰ دلار) شد.

خبرگزاری محلی Bitpinas در این باره گزارش داد که برخی از کاربران موفق به خرید بیت کوین در این قیمت های پایین شدند و قبل از اینکه علت این نقص مشخص شود، به سرعت این بیت کوین (BTC) را از کیف پول های خود خارج کردند. مقدار واقعی بیت کوینی که به قیمت ۶۰۰۰ دلار خریداری شده، مشخص نیست.

با این حال، Pdax اکنون خواستار آن است که کاربران این بیت کوین ها را پس دهند چرا که در غیراینصورت با اقدامات قانونی روبرو خواهند شد. به همین دلیل این صرافی حساب چندین مشتری خود را قفل کرده است. اما این معامله گران این بیت کوینی را در اختیار ندارند.

“یک معامله گر که بیت کوینی را با قیمت پایین خریداری کرده، عنوان کرد که که در هنگام خرید هیچ یک از قوانین این پلتفرم معاملاتی را نقض نکرده است. وی اظهار داشت:

تقریباً بعد از ۲۴ ساعت، آنها یک پیامک برای من ارسال کردند و از من خواستند که بیت کوین را پس بدهم، در غیر این صورت احتمالا مجبور خواهند بود تا اقدامات قانونی علیه من انجام دهند.”

رافائل پادیلا (Rafael Padilla)، وكیل یكی از كاربران Pdax كه از وی خواسته شد تا بیت کوین را بازگرداند و حسابش قفل شده است، گفت:

این صرافی عنوان کرده که تراکنش معاملاتی مشتری ما طبق قوانین و موارد تصمیم گیری شده بوده و مطابق با شرایط و قوانین / توافق نامه کاربر Pdax نیز قانونی بوده است.

طبق گفته پادیلا، Pdax تصمیم گرفته است تا حساب های کاربران خود را قفل کند زیرا نمی تواند تراکنش ها را به صورت یک طرفه معکوس کند.

گفتنی است که از حدود تاریخ ۱۶ فوریه این صرافی دچار خسارت شد که علت آن “سطح بی سابقه معاملات و نوسانات” بود. در بیانیه رسمی نیچل گابا (Nichel Gaba)، مدیر اجرایی Pdax آمده است که ۹۵٪ حسابها بازیابی شده اند، اما طبق گزارشات هنوز حساب چندین کاربر قفل می باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین