سرمایکس
video thumb

راجر ور ادعا می‌کند، ۱٫۰۰۰ دلار برای کارمزدهای تراکنش‌های بیت کوین پرداخت کرده است!

بر اساس گزارش های منتشر شده، راجر ور (Roger Ver)، مدافع بیت کوین کش ادعا می کند که در گذشته هزاران دلار برای کارمزدهای تراکنش های فردی بیت کوین پرداخت کرده است.

وی در ویدئویی که توسط Bitcoin Meme Hub در توییتر منتشر شده است، عنوان کرد: من هزار دلار کارمزد برای یک تراکنش در شبکه بیت کوین پرداخت کردم.

فورک بیت کوین در سال ۲۰۱۷ باعث اختلاف در کارمزدها و سرعت شد

زنجیره بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به بیت کوین کور و بیت کوین کش تقسیم شد و باعث بروز اختلاف نظر درباره این دارایی شد.

طرفداران بلاک های بزرگ خواهان معاملات سریع تر همراه با کارمزد کمتر بودند، این افراد طرفدار بیت کوین کش بودند و طرفداران بیت کوین کور می خواستند اندازه بلاک پایین تر را حفظ کنند، تا از طریق بتوانند به بیت کوین کمک کنند تا غیر متمرکز باقی بماند.

جامعه بیت کوین کش حتی در سال ۲۰۱۸ شاهد شکاف بیشتری بود، وقتی بیت کوین کش خود را به بیت کوین کش و بیت کوین اس وی Bitcoin Satoshi’s Vision (BSV) تقسیم کرد.

راجر ور اغلب در مورد کارمزد تراکنش ها بحث می کند

راجر ور که یک فرد شناخته شده در صنعت ارز دیجیتال است، بارها در مورد میزان کامزدها و قابلیت استفاده آن صحبت کرده است، وی اغلب عنوان می کند که بیت کوین بسیار کند و گران بوده و مقیاس پذیر نیست.

در تاریخ ۷ آوریل، Braclayrab، یکی از کاربران ردیت نوشت: “اگر همه دارندگان بیت کوین بخواهند کوین های خود را جابجا کنند، این امر ۱۶۵ روز طول می کشد.”

ور در پاسخ در پایخ به این کاربر در ویدئویی که در تاریخ ۹ آوریل گفت: “این امر تقریبا شش ماه صول می کشد.” “آیا این مسئله دیوانه کننده به نظر نمی رسد.”

کاربران در زمان دوران اوج قیمت بیت کوین در بازار گاوی سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸، زمانی که این ارز دیجیتال ۲۰،۰۰۰ دلار قیمت داشت و تراکنش ها با وجود افزایش قیمت ها متوقف شدند، مشکلات مشابهی را مشاهده کردند. ور اغلب در مورد مفهوم بیت کوین یک شبکه آهسته و گران قیمت تردید کرده و به بیت کوین کش به عنوان یک جایگزین اشاره کرده است.

در مقابل، طرفداران بیت کوین مانند برنامه نویسان جیمی سونگ، اغلب در تمرکزگرایی بیت کوین از طریق بلاک های کوچک تر تاکید می کنند.

لازم به ذکر است که بیت کوین کش به تازگی و تقریباً یک ماه قبل از رویداد برنامه ریزی شده نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در ماه مه، رویداد هاوینگ خود را به پایان رسانده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version