سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت سینمایی AMC اضافه شدن شیبا اینو را بررسی می‌کند

شرکت سینمایی AMC در حال به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی خود است تا به بینندگان اجازه دهد تا با بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت‌کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE) هزینه بلیط‌های سینما را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. مدیرعامل شرکت AMC آدام آرون (Adam Aron)، در توییتر از کاربران پرسید که آیا علاقه‌‌مند به پرداخت با شیبا اینو هستند یا خیر. در زمان نگارش این مقاله، ۹۷۵۸۲ کاربر توییتر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند که تقریباً ۸۵ درصد از رأی دهندگان “بله” را انتخاب کرده بودند.

این شرکت سینمایی علاقه زیادی به ارز‌های دیجیتال پیدا کرده است. هفته گذشته، مدیرعامل این شرکت در مورد انتشار رمزارز اختصاصی خود صحبت می‌کرد. در اوایل این ماه، شرکت AMC به مشتریان خود امکان خرید کارت هدیه دیجیتالی از طریق دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال با استفاده از کیف پول BitPay را داد. در چند روز گذشته، شیبا اینو با پشت سر گذاشتن دوج‌کوین به نهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

در کنار این رکوردها و موفقیت‌ها، اکوسیستم شیبا اینو گسترش قابل توجهی یافته و شامل صرافی غیرمتمرکز شیبا‌سواپ (ShibaSwap) هم می‌شود. کل ارزش قفل شده (TVL) در شیبا‌سواپ به ۵۳۷٫۹۲ میلیون دلار می‌رسد. بر اساس گزارشات منتشر شده، در حال حاضر ۲۹ سکه به ارزش ۲۳۶ میلیون دلار در این صرافی فهرست شده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location