سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خریداری ۱۷۱ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ بازار

پس از انتشار خبر تایید لایحه زیرساخت یک تریلیون دلاری توسط جو بایدن، طی دو روز گذشته کاهش قیمتی و فروش گسترده ارزهای دیجیتال رخ داد و بسیاری از آلت کوین ها نیز در ادامه کاهش قیمت بیت کوین روند نزولی را در پیش گرفتند. دلیل اصلی تاثیر این لایحه در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال، قوانین مالیاتی است که قرار است در این بازار اعمال شود و شرکت های فعال ارزدیجیتال نیازمند این هستند تا گزارش مالیاتی ارسال کنند.

شیبا اینو نیز همراه با دیگر ارزها، از محدوده ۰٫۰۰۰۰۵۵ دلار به ۰٫۰۰۰۴۷ دلار کاهش داشت، اما نهنگ های شیبا اینو به نظر می رسد که نمی خواهند پشت این میم کوین را خالی کنند و مشتاقانه منتظر فرصت های جدید برای خرید بیشتر هستند.

در جدیدترین تراکنش ها، دو معامله بزرگ در بازار این میم کوین توسط یک نهنگ رخ داده است. اولین تراکنش یک روز پیش انجام شد که در آن نهنگ به ارزش ۶ میلیون دلار توکن های شیبا را خریداری کرد. یازده ساعت پس از اولین خرید، نهنگ تصمیم گرفت خرید دیگری ثبت کند و توکن های جدید شیبا را به ارزش ۲٫۳ میلیون دلار زمانی که قیمت در ۰٫۰۰۰۰۴۸ دلار قرار داشت خریداری کرد.

آیا این خبر خوبی است؟

نهنگ ها تمایل دارند تا زمانی که به قیمت به اوج خود می رسد موقعیت را حفظ کنند، با روند جدید به نظر می رسد که نهنگ ها کنترل بازار شیبا را تحت کنترل خود می گیرند و با افزایش تعداد نهنگ ها در بازار، معامله گران خرد دیگر اکثریت بازار را تشکیل نخواهند داد. موضوعی که باعث می شود در آینده خطر کاهش قیمتی سنگین پس از رشد قیمتی این رمزارز را تهدید کند.

قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version