سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رشد ۲۰ درصدی شیبا اینو پس از لیست شدن در صرافی کراکن

صرافی محبوب ارزهای دیجیتال کراکن (Kraken) روز گذشته اعلام کرد که از ۳۰ نوامبر رمزارز شیبا اینو (SHIB) را در لیست رمزارزهای صرافی خود قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند به معامله آن بپردازند. طرفداران این میم‌کوین از ابتدای ماه تاکنون منتظر این خبر بوده‌اند.

این اتفاق شور و اشتیاق زیادی در میان طرفداران شیبا ایجاد کرد. در عرض چند ساعت پس از این اعلامیه، توکن شیبا بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت. این صرافی با وجود اینکه اعلام کرده بود که معاملات این رمزارز از امروز به طور رسمی آغاز می‌شود، اما کراکن از روز گذشته اجازه معامله به کاربران را داده بوده است.

صرافی کراکن همچنین اعلام کرد که در حال حاضر تنها خدمات سرمایه‌گذاری و ترید معمولی برای شیبا در دسترس خواهند بود و معاملات فیوچرز و مارجین تریدینگ در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود.

لیست شدن توکن شیبا اینو در صرافی کراکن تقریباً یک ماه پس از آن است که این صرافی ارز دیجیتال از قول خود برای لیست کردن شیبا عقب‌نشینی کرد. در ۱ نوامبر، کراکن در توییتی نوشت که اگر توییت آنها در این شبکه اجتماعی ۲۰۰۰ تا لایک جمع کند، روز بعد رمزارز شیبا اینو را لیست خواهد کرد. مدیران کراکن طرفداران رمزارز شیبا را دست کم گرفته بودند، چرا که این توییت در کمترین زمان هزاران لایک دریافت کرد. با این وجود، صرافی به جای عمل به وعده خود و لیست کردن شیبا در ۲ نوامبر، اعلام کرد که نیاز به بررسی بیشتر این رمزارز دارد و در اولین فرصت تاریخ عرضه شیبا در این صرافی را اعلام خواهد کرد.

این اتفاق به نفع طرفداران نبود و آنها کراکن را به دلیل شکست در لیست کردن میم‌کوین محبوب و عمل به وعده خود محکوم کردند. اکنون بعد از یک ماه، صرافی کراکن توکن شیبا را در صرافی خود لیست کرده است هر چند که بسیاری دیگر اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

توکن شیبا اینو اکنون در صرافی کراکن لیست شده است و طرفدارانی که برخلاف بسیاری منتظر این اتفاق بودند می‌توانند جشن بگیرند. در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو با ۲۰ درصد رشد در طول ۲۴ ساعت گذشته در قیمت ۰٫۰۰۰۰۴۷ دلار معامله می‌شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location