سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نهنگ جدید شیبا اینو ۳۸ میلیون دلار شیبا خریداری کرده است

یک نهنگ تازه وارد در اصلاح قیمت شیبا اینو با قیمت ۰٫۰۰۰۰۴۸ دلار اقدام به خرید ۳۸ میلیون دلار شیبا کرده است. این معامله در ۱۵ ساعت پیش انجام شده است و اکنون ۸۵۰ میلیارد توکن شیبا در اختیار این نهنگ جدید است. با ورود نهنگ‌های بیشتر به بازار شیبا اینو پیشرفت‌های بنیادی این رمزارز به طور مداوم ادامه پیدا می‌کند، هر چند که به نظر می‌رسد این خرید تغییری در قیمت شیبا نداشته است و قیمت آن به زیر محدوده ۰٫۰۰۰۰۴۶ دلار کاهش پیدا کرده است.

سایر نهنگ‌ها نیز با نگهداری بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار توکن شیبا اینو در بازار باقی مانده‌اند و این در حالی است که در گذشته فقط حدود ۱٫۸ میلیارد دلار توکن در اختیار داشته‌اند. نهنگ‌ها با خرید ۷۲ درصد از کل عرضه در گردش به اکثریت مطلق شبکه شیبا اینو تبدیل شده‌اند که این توکن‌ها را در کیف پول خود نگهداری کرده‌اند.

در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو با حدود ۶ درصد ضرر در قیمت  ۰٫۰۰۰۰۴۳ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که خرید بزرگ این نهنگ باعث نشده که روند افزایشی توکن شیبا آغاز شود و این رمزارز همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که حجم معاملات شیبا کاهش شدیدی داشته است و این یعنی سرمایه‌گذاران همچنان در مورد آینده شیبا مطمئن نیستند.

رمزارز شیبا اینو در (SHIB) در لیست خرید و فروش کیف پول و وب سایت سرمایکس قرار دارد. لازم به ذکر است که این خبر توصیه مالی یا سرمایه‌گذاری نیست.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location