سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کوین‌مارکت‌کپ سه آدرس جعلی در صفحه شیبا اینو قرار داده است

توسعه‌دهندگان میم‌کوین محبوب، شیبا اینو (SHIB) در روز پنجشنبه بیانیه‌ای صادر کردند و مدعی شدند که وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) در صفحه شیبا اینو سه آدرس قرارداد جعلی قرار داده است که متعلق به شیبا نبوده و متعلق به زنجیره‌های هوشمند بایننس‌اسمارت‌چین (BNB)، سولانا (SOL) و ترا (LUNA) است. شیبا اینو در ادامه مدعی شد که آدرس‌ها نا‌امن هستند و  کوین‌مارکت‌کپ قصدی برای اصلاح این اشتباه ندارد. در زمان انتشار این مقاله، آدرس‌های جعلی همچنان در صفحه شیبا اینو در سایت کوین‌مارکت‌کپ قابل مشاهده هستند.

کوین‌مارکت‌کپ در اوایل همان روز پاسخی منتشر کرد و اعلام کرد که آدرس قراردادهایی که در صفحه لیست شده‌اند، آدرس‌های کرم‌چاله هستند که در جهت تسهیل تراکنش‌های میان زنجیره‌ای طراحی شده‌اند. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، سرپرست پروژه شیبا اینو در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است، اما او توییتی از طرف یکی از کاربران با نام @wenfloat را بازتوییت کرد که نوشته بود:

“اگر می‌خواهید به کلاهبرداران اجازه دهید قراردادهای اشتباه را در صفحه ما اضافه کنند، باید شیبا اینو را از لیست حذف کنید. حداقل مطمئن می‌شویم که با کلاهبردارها دستتان در یک کاسه نخواهد بود. ماه‌ها ما (سرمایه‌گذاران شیبا) را نادیده‌ گرفته‌اید. حرفه‌ای گری شما کجاست؟”

شیبا اینو به سودهای بزرگ و طرفداران مشتاق شناخته شده است. در دسامبر ۲۰۲۱، اینفلوئنسر سابق شیبا و یک پلتفرم پرسش و پاسخ پزشکی علیه شیتوشی کوساما پرونده تشکیل دادند و تهدید کردند که هویت شخصی او را در دادگاه فاش خواهند کرد. طرفداران شیبا اینو در پاسخ به این موضوع، باعث شدند که سایت این پلتفرم پزشکی در عرض چند ساعت تقریباً ۱۰۰۰۰ فالوور از ۵۸۰۰۰ نفر خود را از دست بدهد و از طرف انبوهی از کاربران با بازخوردهای منفی و تمسخرآمیز مواجه شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location