سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جایگزین اتریوم: کاردانو یا بیت کوین؟ نظرسنجی هم بنیانگذار اتریوم از کاربران توییتر

شبکه اتریوم با اینکه محبوبیت زیادی در جهان دارد، اما عیب هایی از جمله کارمزدهای بالا و مشکلات مقیاس پذیری باعث شده است تا بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران، به دنبال جایگزینی برای آن باشند. طی سالیان اخیر ارزهای مختلفی عرضه شده اند که در نهایت با سرعت و کارمزد بهتر، سهم اتریوم از بازار جهانی را کمتر کرده اند. اما بهترین جایگزین اتریوم چیست و آیا در ده سال آینده اتریوم کامل کنار گذاشته می شود؟

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) برنامه نویس روس-کانادایی و هم بنیانگذار ارز دیجیتال اتریوم در یک نظرسنجی توییتری از جامعه اتریوم خواسته است که در نبود اتریوم بهترین جایگزین را انتخاب کنند. او در توییتر ۳٫۱ میلیون فالوور دارد و در سوال در ۱۳ سال آینده، -به جز اتریوم- کدام ارز ابزار اصلی پرداخت ها و ذخیره ارزش خواهد بود؟ بیش از ۶۰۰ هزار نفر شرکت کردند، گزینه های قابل انتخاب در این نظرسنجی شامل اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و دلار (USD) بود.

با اینکه در ابتدای نظرسنجی بیت کوین جایگاه اول را در اختیار داشت، اما در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ هزار رای، کاردانو با ۴۲ درصد جایگاه اول را در اختیار دارد. پس از آن محبوب ترین رمزارز جهان، یعنی ارز بیت کوین با ۳۸٫۴ درصد انتخاب شده است. ارز دیجیتال سولانا که به عنوان قاتل اتریوم شناخته می شود با ۱۳٫۱ درصد جایگاه سوم و در آخر تنها ۶٫۵ درصد از کاربران دلار را همچنان ارز برتر در سال ۲۰۳۵ دیدند.

نظرسنجی 1

در نظرسنجی دوم، همان سوال اما با گزینه های ترون (TRX)، بایننس کوین (BNB)، یوان چین (CNY) و نئو (NEO) قرار گرفته بود. در ابتدا بایننس کوین پیشتاز بود اما در حال حاضر با مشارکت بیش از ۳۵۰ هزار نفری، ترون با ۵۱٫۳ درصد رتبه اول را دارد، پس از آن بایننس کوین با ۲۲٫۸ درصد، نئو با ۲۱٫۸ درصد و در نهایت یوان چین با ۴٫۱ درصد قرار گرفته اند.

نظرسنجی 2

در حالی که اتریوم در سال گذشته بازدهی درخشانی داشت، برخی از تحلیلگران ادعا می کنند که اتریوم می تواند امسال به دلیل مشکلات مقیاس پذیری، به از دست دادن سهم بازار خود ادامه دهد. این نظرسنجی از طرف هم بنیانگذار اتریوم، انتقاد های زیادی به همراه داشته است و کاربران با تمسخر این موضوع، ادعا می کنند که بوترین باید به جای یافتن جایگزین اتریوم، مشکلات شبکه را حل کند و توسعه های نهایی اتریوم ۲ انجام شود.

انتخاب شما برای جایگزین اتریوم چیست؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version