video thumb

برند معروف گوچی پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های خود را آغاز کرده است

برند ایتالیایی گوچی (Gucci) که در صنعت مد و کالاهای چرمی مشغول فعالیت است به تازگی اعلام کرده است که تا پایان ماه جاری در پنج فروشگاه خود در ایالات متحده آمریکا پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد و قصد دارد به تدریج این پذیرش را در تمام ۱۱۱ فروشگاه خود در آمریکا به اجرا در بیاورد.

بنا بر اطلاعیه منتشر شده از گروه گوچی، این برند ایتالیایی از ۱۲ ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH)، بیت‌کوین پیچیده (WBTC)، لایت‌کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا برای پرداخت‌ها پشتیبانی خواهد کرد. به مشتریانی که در این پنج فروشگاه قصد دارند به وسیله رمزارز خرید کنند، ایمیلی حاوی یک کیوآر کد ارسال می‌شود تا از طریق کیف پول مشتری پرداخت انجام شود.

این اولین ورود گوچی به دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین نیست و در سال ۲۰۲۲ دو مجموعه هنری NFT راه‌اندازی کرده است. گوچی همچنین با خرید زمین مجازی در بازی متاورس سندباکس (The Sandbox) بیشتر وارد صنعت ارزهای دیجیتال و فضای وب ۳ شده و یک فروشگاه الکترونیکی در این بازی ایجاد کرده است. گوچی والت (Gucci Vault) فروشگاه آنلاین گوچی در بازی سندباکس است که نماینده گوچی در فضای متاورس محسوب می‌شود.

برندهای روز و بزرگ بسیاری وارد متاورس و وب ۳ شده‌اند و فضای ارزهای دیجیتال را به فضایی لوکس تبدیل کرده‌اند. این برندها در متاورس و وب ۳ مشغول سرمایه‌گذاری و فروش محصولات خود به صورت NFT هستند. با توجه به سود بالایی که NFTها به دنبال دارند، این برندها در کنار فروش محصولات خود مشغول سرمایه‌گذاری در فضاهای در حال توسعه‌ای چون وب ۳ هم نیز هستند.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر