سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش علاقه کاربران به سرویس نام اتریوم: این سرویس در آستانه یک رکورد جدید است

سرویس نام اتریوم (ENS) به لطف استقبال خوب کاربران و هزینه‌های پایین کارمزد تراکنش‌ها، بهترین ماه را از نظر تعداد ثبت نامی‌های جدید، تجدید استفاده از حساب‌ها و درآمد مثبت می‌کند. نیک جانسون (Nick Johnson)، توسعه‌دهنده اصلی سرویس نام اتریوم به تازگی آمار جدید سرویس نام اتریوم را اعلام کرده است. 

جانسون می‌گوید که سرویس نام اتریوم ممکن است در آستانه شکستن رکوردهای فعلی خود باشد. او در ادامه گفت عامل اصلی افزایش ورودی‌های سرویس نام اتریوم می‌تواند به دلیل امکانات خوب شبکه اتریوم و ویژگی‌های جامع آن باشد.

سرویس نام اتریوم (Ethereum Name Service) پلتفرم نام‌گذاری توزیع شده، متن‌باز و قابل گسترش بر اساس بلاکچین اتریوم است. این سرویس الهام گرفته شده از سرویس جهانی DNS یا Domain Name System است که وظیفه تبدیل آدرس‌های IP سایت‌های مختلف را به شکلی که برای انسان‌ها قابل‌فهم‌تر و یادآوری باشد، به عهده دارد. ENS نیز اهداف مشابهی با DNS دارد اما از معماری کاملا متفاوتی سود می‌برد.

بر اساس داده‌های منتشر شده، تاکنون در ماه می حدود ۳۹۴ هزار ثبت نامی جدید، ۱۳ هزار استفاده مجدد از حساب کاربری و ۳۱۶۵٫۸۵ اتر (ETH) درآمد برای سرویس نام اتریوم وجود داشته است. این آمار جدید تمام آمارهای قبلی سرویس نام اتریوم را پشت سر گذاشته و در آستانه یک رکورد جدید است.

جانسون همچنین اشاره کرد که پایین آمدن هزینه‌های کارمزد شبکه قطعا تاثیر بسیاری بر بالا رفتن نرخ ورودی‌های جدید و استفاده مجدد از حساب کاربری داشته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انجام یک تراکنش ساده در اتریوم حدود ۲۲ گس (Gas) اتریوم هزینه دارد که در زمان نگارش این مقاله چیزی در حدود ۰٫۹۲ دلار می‌شود. هر چند که در تراکنش‌های بزرگ کارمزد و هزینه گس تراکنش تا ۵۰ دلار هم بالا می‌رود که باعث می‌شود کمتر کسی به فکر استفاده از شبکه اتریوم بیفتد.

علاقه کاربران بلاک‌چین به سرویس نام اتریوم از آوریل سال جاری به سرعت در حال افزایش است. توسعه‌دهندگان سرویس نام اتریوم در ماه آوریل یک باشگاه اجتماعی با نام ۱۰k Club راه‌اندازی کردند که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد و باعث دو برابر شدن ورودی‌های سرویس نام و درآمد آن شد. بر اساس گفته‌های جانسون، درآمد به دست آمده در جهت تامین مالی، توسعه و نگهداری سرویس نام اتریوم استفاده خواهد شد.

با این حال، این آمارهای خوب سرویس نام اتریوم، چندان تاثیری بر روند قیمتی توکن این سرویس نداشته است. این توکن از نوامبر سال ۲۰۲۱ تاکنون در روندی کاهشی قرار داشته و تا ۸۶ درصد سقوط کرده است. در زمان نگارش این مقاله، توکن سرویس نام اتریوم (ENS) با ۱٫۹ درصد افزایش در قیمت اتریوم ۱۲٫۸۷ دلار معامله می‌شود.

مطالعه بیشتر:

خرید، فروش و قیمت بیت کوین در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت تتر در صرافی سرمایکس

خرید کیف پول لجر

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location