سرمایکس
video thumb

سامسونگ به دنبال ثبت نماد تجاری برای طراحی کیف پول ارزهای دیجیتال است

طبق گزارش مرکز مالکیت معنوی بریتانیا (U.K. Intellectual Property Office)، گفته می‌شود غول تولیدکننده لوازم الکترونیکی سامسونگ کره جنوبی در بریتانیا به دنبال یک نماد تجاری برای کیف پول ارزهای دیجیتال است.

به گزارش ارزجو، در بخش کلاس‌ها و اصطلاحات درخواست نامه، سامسونگ این تولیدات را با این عناوین معرفی می‌کند: نرم‌افزار کامپیوتری برای استفاده به عنوان کیف پول ارز دیجیتال، نرم افزار کامپیوتری برای انتقال و پرداخت پول با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، نرم‌افزار اپلیکیشن کامپیوتری برای گوشی‌های هوشمند به عنوان مثال نرم‌افزاری برای ایجاد امکان انتقال ارزهای دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین و به کمک یک نرم‌افزار اپلیکیشن شخص ثالث.

شایعاتی نیز در این باره مطرح شد که توسط سامسونگ تکذیب شد و در آن گفت شد که سامسونگ تمایل دارد تا کیف پول سرد ارزهای دیجیتال را در گوشی تلفن همراه گلکسی اس ۱۰ خود استفاد کند. در نهایت سامسونگ ۳ درخواست نامه نشان تجاری اتحادیه اروپا برای نرم‌ افزارهای مرتبط با بلاک چین و ارز دیجیتال را در روز ۱۰ دسامبر آماده کرد.

طی گزارشی که اوایل ماه دسامبر ارائه شده است گفته شده که تولیدکننده ارشد گوشی‌های هوشمند یعنی اچ تی سی یک مرورگر غیر متمرکز به نام Brave را در اسمارت فون ۱HTC Exodus معرفی کرد که از آن به عنوان اولین تلفن همراه مبتنی بر بلاک چین با پشتیبانی از چندین بلاک چین از جمله شبکه‌های بیت کوین و اتریوم یاد می‌شود.

ماه گذشته، شرکت تأمین کننده لوازم الکترونیکی مبتنی بر بلاک چین با نام SIRIN Labs اولین اسمارت فون مبتنی بر بلاک چون خود با نام FINNEY را رونمایی کرد. گوشی FINNEY یک کیف پول با محفظه سرد برای ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند و امکان ارتباطات رمزنگاری شده را فراهم می‌آورد. این کیف پول مبتنی بر اندروید و سیستم عامل متن باز  SIRIN (یا سیستم عامل SIRIN) است

در ماه اکتبر، تولیدکننده جانبی سامسونگ به نام واحد ریخته گری سامسونگ Samsung Foundry، روند تولید نود ۷ نانومتری بسیار کم مصرف خود را آغاز کرد که می‌تواند تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. این تراشه ظاهرا نتایج مثبتی برای ماینرهایی که از سخت‌افزار سامسونگ استفاده می‌کنند خواهد داشت چرا که هزینه‌ها انرژی یکی از فاکتورهای حیاتی در سودآوری این صنعت است

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version