video thumb

۱۹ ارزدیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شد

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۱۹ ارز دیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

ETHW, COV, ADS, DERC, EFI, LIKE, TRVL, OSMO, VEED, DC, AURORA ,BMON, COOHA, FRM, NGL, MITX, UBX, VEMP, WNCG

هم اکنون بازار معاملاتی سرمایکس بیش از ۶۲۰ ارزدیجیتال را در دسته های مختلف پشتیبانی می کند و می توانید رمزارزهای مورد علاقه خود را به بهترین قیمت، سریعترین زمان و بیشترین امنیت در صرافی سرمایکس خریداری کنید. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

اتریوم پو | EthereumPoW

نماد اختصاری: ETHW

رتبه بازار: ۶۸

ارزش بازار: ۶۹۸,۰۳۵,۳۷۸ دلار

ارز دیجیتال اتریوم پو با نماد (ETHW) هارد‌فورک بلاک‌چین اتریوم حاصل از به‌روزرسانی ادغام (Merge) اتریوم است که در سال ۲۰۲۲ به دنبال انتقال شبکه اتریوم از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)، به وجود آمد. نسخه فورک شده بر خلاف شبکه اصلی که به طور کامل به اثبات سهام منتقل شده است، به شکل اثبات کار فعالیت خود را ادامه می دهد.

توکن بومی اتریوم پو یک توکن ابزاری است که از آن برای پرداخت پاداش استخراج‌کنندگان برای انجام عملیات ماینینگ در شبکه داده می‌شود. همچنین از این توکن بومی برای تأمین نقدینگی بلاک‌چین هم استفاده می‌شود. به طور کلی، در هاردفورک بلاک‌چین اتریوم، ماینرها مثل گذشته به ایجاد بلوک و استخراج می‌پردازند و پاداش می‌گیرند.

اوسموسیس | Osmosis

19 ارزدیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شد
19 ارزدیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شد

نماد اختصاری: OSMO

رتبه بازار: ۸۷

ارزش بازار: ۴۶۲,۱۳۸,۵۹۶ دلار

ارز دیجیتال اوسموسیس با نماد (OSMO) یک پروتکل بازار ساز خودکار (AMM) برای اکوسیستم بلاک‌چینی اتم (ATOM) است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است. پروتکل اوسموسیس از بالانسر و یونی‌سواپ الهام گرفته است و می‌خواهد ابزار‌هایی را ارائه دهد که فراتر از مبادله سنتی توکن می‌رود و به کاربران ویژگی‌های حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برای بلاک‌چین‌های بین‌زنجیره‌ای ارائه می‌دهد.

توکن بومی اوسموسیس  یک توکن حاکمیتی است که از آن برای رأی دادن، استیکینگ و تأمین نقدینگی شبکه در سراسر استخر‌های نقدینگی استفاده می‌شود. سوپرفلوید استیکینگ (Superfluid staking) همچنین یک فرآیند تازه در پروتکل اوسموسیس است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها را برای ایمن‌سازی شبکه استیک کنند و برای کسب سود دارایی‌های را در استخر نقدینگی ارائه دهند.

آرورا | Aurora

نماد اختصاری: AURORA

رتبه بازار: ۳۰۹

ارزش بازار: ۶۹,۹۷۲,۰۸۰ دلار

ارز دیجیتال آرورا با نماد (AURORA) یک پروژه بلاک‌چینی است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و به کاربران اتریوم و برنامه‌های غیرمتمرکز این امکان را می‌دهد تا به راحتی به بلاک‌چین نیر (NEAR) حرکت کنند. در واقع، کاربر می‌تواند با قراردادهای هوشمند در بلاک‌چین نیر تعامل داشته باشد و دارایی‌ها را بین اتریوم، نیر و آرورا منتقل کند.

توکن پایه آرورا بر پایه استاندارد ERC-20 اتریوم است تا بهترین تجربه کاربری را به ارمغان بیاورد و ابزاری آشنا برای توسعه‌دهندگان باشد. توکن آرورا همچنین یک توکن حاکمیتی است و اطمینان حاصل می‌کند تا ارتقاهای مناسب برای پروتکل عملی شوند. آرورا توسط جامعه خود اداره می‌شود که شامل نمایندگانی از اکوسیستم‌ها و بخش‌های مختلف صنعت بلاک‌چین است.

ایفینیتی | Efinity

Efinity

نماد اختصاری: EFI

رتبه بازار: ۳۱۵

ارزش بازار: ۶۶,۹۰۶,۱۱۶ دلار

ارز دیجیتال ایفینیتی با نماد (EFI) یک پلتفرم توکن‌های غیرقابل معاوضه بین‌زنجیره‌ای است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان در بلاک‌چین پولکادات (DOT) راه‌اندازی شده است. توسعه‌دهندگان به عنوان نسل بعدی بلاک‌چین برای دارایی‌های دیجیتال، ایفینیتی را راه‌اندازی کردند و قصد دارند با رفع محدودیت‌ها و چالش‌ها، به پذیرش بهتر توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) کمک کنند. تمرکز بیشتر ایفینیتی در فضای توکن‌های غیرقابل معاوضه است.

توکن بومی ایفینیتی یک توکن ابزاری است که از آن برای تأمین نقدینگی شبکه و پرداخت کارمزد تراکنش‌ها استفاده می‌شود. نوع معامله، تعیین‌کننده قیمت‌گذاری و توزیع کارمزد معاملات است. هر سفارشی که تکمیل شود، ۲٫۵ درصد کارمزد دارد که بین چهار استخر نقدینگی پلتفرم تقسیم می‌شود.

دوج‌چین | Dogechain

نماد اختصاری: DC

رتبه بازار: ۲۶۴۸

ارز دیجیتال دوج‌چین با نماد (DC) یک پروژه بلاک‌چینی است که در سال ۲۰۲۲ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و با گرد هم آوردن برنامه‌های مرتبط به ارزهای دیجیتال مانند توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT)، گیم‌فای و حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، قصد دارد تا به جامعه دوج‌کوین خدماتی که خود دوج‌کوین نمی‌تواند ارائه دهد را ارائه بدهد. دارندگان دوج‌کوین صرفاً می‌توانند دارایی دیجیتال خود را خریدوفروش کنند و نمی‌توانند از تمام خدمات ذکر شده بالا استفاده کنند. دوج‌چین با هدف حل این مشکل و ارائه خدمات به کاربران دوج‌کوین، عرضه شده است.

توکن بومی دوج‌چین یک توکن حاکمیتی است که کاربران از طریق آن می‌توانند به ویژگی‌ها و امتیازات ویژه که فقط دارندگان توکن به آن دسترسی خواهند داشت، دسترسی داشته باشند و همچنین عضو انجمن اختصاصی این پروژه بلاک‌چینی در دیسکورد شوند. لازم به ذکر است که دوج‌چین یک پروژه کاملاً جامعه‌محور است و اعضای جامعه برای آینده پلتفرم تصمیم می‌گیرند.